euroeghamat

euroeghamat

euroeghamat

euroeghamat

ثبت شرکت لهستان در چه زمینه‌هایی نیاز است؟

ثبت شرکت لهستان امروزه به عنوان یکی از بهترین راه‌ها برای راه اندازی یا گسترش کسب و کار در اروپا محسوب می‌شود. کارآفرینان معمولاً پس از ثبت شرکت برای اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت اقدام می‌کند. برخی از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان تمایل دارند که بدانند چه زمینه‌های برای راه اندازی کسب و کار در لهستان مناسب و مورد نیاز است.

مشاوران و متخصصان یورو اقامت پس از تجزیه و تحلیل فراوان روی کسب و کارهای مختلف و مراجعه به اسناد رسمی لهستان به این نتیجه رسیدند که چند زمینه برای ثبت شرکت لهستان فوق‌العاده است. در ادامه به این چند زمینه اشاره می‌شود.

زمینه‌های مورد نیاز برای ثبت شرکت لهستان

1. کشاورزی

یکی از بهترین و پرطرفدارترین زمینه‌ها برای ثبت شرکت لهستان ورود به حوزه کشاورزی و عرضه محصولات به بازار است. امروزه صنعت کشاورزی به یکی از پیشرفته‌ترین صنایع تبدیل شده است و در صورتی که بتوانید شرکت خود را در این زمینه ثبت و کسب و کاری موفق راه اندازی کنید، در یک بازه زمانی کوتاه می‌توانید به اهداف خود برسید.

2. ساخت و تولید

در صورتی که بتوانید در عرصه ساخت و تولید وارد شوید و نقش‌‌آفرینی کنید تا سال 2025 به یکی از غول‌های کسب و کار در لهستان تبدیل خواهید شد. ثبت شرکت در عرصه‌ خودروسازی، فولاد و غیره طرفداران زیادی در بین کارآفرینان دارد.

3. معدن

یفآفر

یکی از بهترین حوزه‌های کاری برای ثبت شرکت لهستان معدن است. کشف و استخراج معادن به ویژه معادن زغال سنگ، یکی از بهترین و مورد نیازترین زمینه‌ها برای راه اندازی کسب و کار در کشور لهستان است. درآمد حاصل از این حوزه کاری می‌تواند یک کارآفرین را از فرش به عرش برساند.

4. انرژی

انرژی یکی از بخش‌های پرطرفدار برای کارآفرینی و سرمایه‌‎گذاری است و سود خوبی به همراه دارد. در صورتی که بتوانید در زمینه انرژی خورشیدی، بادی، آبی (انرژی‌های پاک) فعالیت کنید، می‎‌توانید نظرات مختلفی را در این کشور جلب نمایید. بحث انرژی برای صنایع خیلی مهم‌تر است؛ زیرا باید مبالغ هنگفتی بابت برق مصرفی بپردازند. از این رو وارد شدن به حوزه انرژی و نوآوری در این زمینه می‌تواند به سودهای خوبی ختم شود.

در هر چهار زمینه کاری فوق می‌توانید به راحتی اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت را دریافت کنید.

متخصصان یورو اقامت؛ منتظر ارائه بهترین خدمات به شما

در صورتی که قصد دارید کسب و کار خود را در لهستان راه اندازی کنید و اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت را بگیرید، لطفاً با شماره‌های یورو اقامت که در سایت قرار دارد، تماس بگیرید. مشاوران و متخصصان این مجموعه با تکیه بر تجربه خود می‌توانند بهترین خدمات مشاوره‌ای را در زمینه راه اندازی بیزنس در لهستان در اختیار شما قرار دهند و زمینه موفقیت شما را در این کشور فراهم کنند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

ثبت شرکت لهستان در حوزه‌های پردرآمد در سال 2020

ثبت شرکت لهستان در حوزه‌های پردرآمد به یکی از دغدغه‌های کارآفرینان و سرمایه‌گذاران تبدیل شده است. درست است که با ثبت شرکت لهستان در زمینه‌های مختلف می‌توانید وارد فرآیند اخذ اقامت لهستان شوید ولی موضوعی که در این بین وجود دارد این است که کارآفرینان تمایل شدیدی به ورود به حوزه‌های کاری پردرآمد دارند.

حوزه‌های پردرآمد برای ثبت شرکت لهستان در سال 2020

1. ساخت و ساز (ساختمان‌سازی)

ساخت و ساز در بسیاری از کشورهای دنیا از جمله لهستان پردرآمد است. نکته‌ای که باید  پس از ثبت شرکت لهستان مد نظر قرار دهید، جذب نیروی انسانی کارآمد و متخصص در این کشور است. برای آن‌که یک شرکت ساختمانی به درآمد بالایی برسد به پشت‌کار و حوصله زیادی نیاز است.

2. مشاوره در زمینه‌های گوناگون

یکی از حوزه‌هایی که در تمام طول تاریخ درآمد خوبی به همره داشته، مشاوره بوده است. می‌توانید با ارائه خدمات مشاوره‌ای در کشور لهستان به درآمد خوبی دست پیدا کنید. مشاوره شامل موارد زیر می‌شود:

  • روان‌شناسی
  • کسب و کار
  • تحصیل
  • تغذیه
  • پزشکی

زمینه‌های بسیاری هست که با ورود به آن‌ها می‌توانید پس از ثبت شرکت لهستان به درآمد خوبی برسید.

3. آموزش در زمینه‌های مختلف

در حال حاضر آموزش در سراسر جهان از جمله لهستان به عنوان یکی از پردرآمدترین زمینه‌ها شناخته می‌شود. در صورتی که بتواند یک شرکت آموزشی در لهستان راه اندازی کنید و در یک زمینه خاص (مورد نیاز) شروع به آموزش کنید، خیلی زود می‌توانید دانشجو یا هنرجو بپذیرید و درآمد خوبی برای خود کسب نمایید.

سال 2020 سال اینترنت و شبکه‌های اجتماعی است. هر کسب و کاری که می‌خواهید راه اندازی کنید، ابتدا از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی کمک بگیرید و مخاطبان را از طریق اینترنت به سمت خود فرابخوانید.

4. درمان و دارو

قرار است که در چند سال آینده، لهستان به قطب دارو در اروپا تبدیل شود. بنابراین شما نیز می‌توانید یکی از فعالان این حوزه باشید و با تولید دارو در این کشور یا عرضه داروهای گیاهی پس از اخذ مجوزهای لازم، به موفقیت برسید.

یورو اقامت؛ موسسه‌ای برای ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان در کوتاه‌ترین زمان

موسسه یورو اقامت با بهره‎‌مندی از متخصصان و مشاوران زبده در زمینه ثبت شرکت لهستان و اخذ اقامت این کشور، می‌تواند در تمامی مراحل راه اندازی کسب و کار در کنار شما باشد تا بتوانید کسب و کار خود را در سریع‌ترین زمان ممکن در این کشور راه اندازی کنید. در صورتی که سوالی در این زمینه دارید، با شماره‌های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

ثبت شرکت لهستان و سوار شدن بر قطار رشد و پیشرفت در این کشور

ثبت شرکت لهستاندر چند سال اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است. کارآفرینان با راه اندازی کسب و کار خود در این کشور می‌تواند اقامت لهستان را به دست آورند و به این شور مهاجرت کنند. با روند رو به رشد این کشور در سال‌های اخیر احتمالاً در سال‌های آینده، لهستان به یکی از قدرت‌های اقتصادی اروپا و جهان تبدیل خواهد شد.

در این مطلب تصمیم داریم چشم‌اندازی از آینده لهستان تا سال 2025 ارائه دهیم تا کارآفرینانی که قصد ثبت شرکت لهستان را دارند بتوانند هر چه سریع‌تر وارد فرآیند راه اندازی شرکت و اخذ اقامت لهستان شوند.

ثبت شرکت لهستان برای رشد و پیشرفت کسب و کار در اروپا

یکی از اهداف دولت لهستان این است که تا سال 2025، به هفتمین اقتصاد بزرگ اتحادیه اروپا تبدیل شود. در صورتی که شما نیز بتواند کسب و کاری پویا و فعال در این کشور داشته باشید تا سال 2025، به موفقیت‌های چشمگیری خواهید رسید.

سرانه تولید ناخالص داخلی عالی

لهستان قصد دارد که در پنج سال آینده، تولید ناخالص داخلی خود را با اسپانیا، ایتالیا و پرتقال برابر کند. با این روند، پس از ثبت شرکت لهستان  کسب و کار شما هم پیشرفت خواهد کرد و با تقاضای بیشتری در بازار اروپا و جهان روبرو خواهید شد.

تبدیل شدن لهستان به سومین تولیدکننده فرآیند در اتحادیه اروپا

حوزه صنعت و تولید در سال‌های آینده در لهستان رشد چشم‌گیری خواهد داشت. بنابراین با ثبت شرکت لهستان و ورود به این دو زمینه می‌توانید سهم خود را از رشد و پیشرفت در لهستان بگیرید.

ایجاد 500 هزار شغل در زمینه خدمات پیشرفته کسب و کار

یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی که در سال 2025 در لهستان می‌افتد این است که 500 هزار شغل فقط در زمینه خدمات پیشرفته کسب و کار در این کشور ایجاد می‌شود.

استخدام 2.4 میلیون نفر در لهستان

کسب و کارها در لهستان در چند سال آینده به حدی افزایش خواهد یافت که بیش از 2.4 میلیون کارگر در این کشور استخدام خواهند شد. شاید یکی از کسب و کارهای مهمی که در این کشور ایجاد می‌شود، کسب و کار شما باشد.

تبدیل شدن لهستان به قطب داروسازی اروپا

یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی که تا سال 2025 در لهستان رخ می‌دهد این است که لهستان به قطب داروسازی اروپا تبدیل می‌شود. در صورتی که بتواند از ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان در این حوزه نقش‌آفرینی کنید، احتمالاً می‌توانید از مزایای این کسب و کار بهره‌مند شوید.

در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان دارید، کافی است با شماره‌های یورو اقامت (مندرج در سایت) تماس حاصل نمایید.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

ثبت شرکت لهستان در زمینه‌های مختلفی می‌تواند به درآمدهای شگفت‌انگیز ختم شود. سال 2020 یکی از بهترین سال‌ها برای راه اندازی کسب و کار در کشور لهستان نامگذاری شده است. کارآفرینان می‌توانند با ثبت شرکت لهستان پس از مدتی معین به اقامت لهستان دست پیدا کنند.

در این مطلب تصمیم داریم چند ایده برای ثبت شرکت لهستان معرفی کنیم تا کارآفرینانی که تصمیم دارند کسب و کار خود را در سال 2020 در این کشور راه اندازی کنند، بدانند که چه ایده‌هایی در شرایط فعلی لهستان جواب می‌دهد و آنان را به ثروت می‌رساند.

ایده‌های بی‌نظیر برای ثبت شرکت لهستان

1. برگزاری و برنامه‌ریزی رویدادها

امروزه برنامه‌ریزی و برگزاری رویدادها کار چندان ساده و راحتی نیست. به همین خاطر افراد ترجیح می‌دهند که رویدادهایی مانند عروسی، جشن یا کنفرانس را به شرکت‌های برگزارکننده بسپارند. در صورتی که بتوانید وارد فرآیند ثبت شرکت لهستان در این زمینه شوید، مطمئن در یک بازه زمانی کوتاه، درآمد خوبی کسب خواهید کرد ولی چند نکته وجود دارد که باید بدانید:

  • در این کار نیاز به افرادی دارید که با تمام رسم و رسوم لهستان آشنا باشند
  • فروشگاه‌های مختلف و قیمت‌های مناسب را بدانند
  • توانایی مذاکره و خرید تجهیزات لازم با قیمت منصفانه را داشته باشند (مهارت چانه‌زنی)

2. فعالیت در زمینه گردشگری

گردشگری در سراسر جهان در حال رشد و پیشرفت است و به همین خاطر کارآفرینان زیادی تمایل دارند که وارد این حوزه کاری شوند و با ثبت شرکت لهستان فعالیت خود را در این کشور آغاز کنند. لهستان مناطق گردسگری بسیاری دارد و به همین خاطر فوق‌العاده درآمدزا است. در صورتی که بخواهید وارد این حوزه کاری شوید، نیاز به چند مهارت نیاز دارید:

  • آشنایی با نقاط گوناگون گردشگری لهستان
  • ارائه خدمات با قیمت و کیفیت راضی‌کننده
  • آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم لهستان

شایان ذکر است که امکان جذب و استخدام متخصصان این زمینه پس از راه اندازی کسب و کار در لهستان وجود دارد.

مشورت با متخصصان موسسه یورو اقامت

در صورتی که تصمیم دارید شرکت خود را در سال 2020 در لهستان راه اندازی کنید و اقامت لهستان را بگیرید، کافی است تلفن را بردارید و با مشاوران یورو اقامت تماس بگیرید و تمامی سوالاتی که در مورد راه اندازی بیزنس و اخذ اقامت لهستان دارید، از آنان بپرسید. این متخصصان می‌توانند تمامی ابهامات شما را برطرف کنند و پیشنهادهای خوبی به شما ارائه دهند. مشاوران یورو اقامت منتظر ارائه بهترین خدمات مشاوره‌ای به شما هستند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

چند ایده ناب برای ثبت شرکت لهستان در سال 2020 (2)

ثبت شرکت لهستان  و راه اندازی کسب و کارهای کوچک و بزرگ در این کشور چند سالی است که برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران جذاب شده است. بسیاری از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران با ثبت شرکت لهستان  تلاش می‌کنند که درآمد خوبی در این کشور به دست آورند. همچنین با این کار می‌تواند به راحتی اقامت لهستان را هم دریافت کنند.

سال 2020 می‌تواند سال خوبی برای کارآفرینی در لهستان باشد و شما را به آرزوهایتان برساند. در این مطلب تصمیم داریم که چند ایده عالی برای راه اندازی بیزنس در لهستان مطرح کنیم تا کارآفرینانی که قصد دارند کسب و کار خود را در این کشور راه اندازی کنند و اقامت لهستان را دریافت کنند، بتوانند با چند ایده عالی برای کار در لهستان آشنا شوند.

ثبت شرکت لهستان  در زمینه مراقبت از کودکان و سالمندان

یکی از بهترین زمینه‌ها برای ثبت شرکت لهستان ، وارد شدن به حوزه مراقبت از کودکان و سالمندان است. امروزه زندگی مردم دچار پیچیدگی‌ها و مشغله‌های بسیاری شده است. افراد نیاز به سازمان‌ها و افرادی دارند که بتوانند فرزندان خود را به آن‌ها بسپارند و به کارهای روزمره خود بپردازند.

شما با ثبت شرکت لهستان  و راه اندازی یک بیزنس برای اعزام پرستار به منازل می‌‎توانید درآمد خوبی کسب کنید. البته باید به فکر جذب نیروی انسانی کاردان و ماهر در این زمینه باشید که خوشبختانه لهستان از این نظر کاستی و کمبود ندارد.

فعالیت در زمینه ساخت و تعمیر مبلمان

ساخت و تعمیر مبلمان می‌تواند فوق‌العاده درآمدزا باشد. شما می‌‎توانید کسب و کاری که در کشور مبدأ (مانند ایران) داشته‌اید را حفظ کنید و شعبه‌ای از آن در کشور لهستان افتتاح کنید. همچنین می‌توانید با یکی از برندهای معتبر دنیا در این زمینه به توافق برسید و نمایندگی آن را در لهستان باز کنید.

بسیاری از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران سعی می‌کنند که کسب و کاری که در کشور مبدأ داشته‌اند را در کشوری دیگر توسعه دهند؛ زیرا وارد شدن به حوزه‌های کاری جدید نیاز به دانش، مهارت و البته ریسک‌پذیری دارد.

موسسه یورو اقامت؛ متعلق به تمامی کارآفرینان

آیا در اندیشه ثبت شرکت لهستان  هستید؟ آیا می‌خواهید کسب و کاری قدرتمند در لهستان راه اندازی کنید؟ آیا فکر ایجاد یک بیزنس پردرآمد را در سر می‌پرورانید؟ خیلی عالی است! موسسه یور اقامت تمامی رویاهای شما را به واقعیت تبدیل می‌کند. این موسسه شرکت شما را راه اندازی می‌‎کند و اقامت لهستان را برای شما می‌گیرد. کافی با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913