euroeghamat

euroeghamat

euroeghamat

euroeghamat

اخذ اقامت اروپا برای کشور های عضو اتحادیه

لازم به ذکر است در حال حاضر ۲۸ کشور به صورت مستقل ، عضو اتحادیه اروپا هستند

که عبارتند از:

آلمان، اتریش اسپانیا،اسلواکی، ایتالیا، ایرلند، بلژیک، بلغارستان، پادشاهی متحده پرتغال، جمهوری چک، دانمارک، رومانی، سوئد، فرانسه، فنلاند، استوونی، قبرس، لاتویا، لوکزاکبورگ، لهستان، لیتوانی، مالت، مجارستان، هلند، یونان، کرواسی هستند.

ذکر این نکته لازم است که با اخذ اقامت اروپا، از طریق یکی از کشورهای عضو اتحادیه شنگن، این امکان را فراهم می کند که شخص می تواند به راحتی در کل کشورهای عضو اتحادیه اروپا (عضو پیمان شنگن) رفت و آمد و یا سفر نماید و همچنین می تواند با اخذ اقامت دائم، از طریق یکی از کشورهای عضو اتحادیه شنگن به حرفه ایی اشتغال یابد و یا ادامه تحصیل و زندگی نماید.در صورتی که شما دوستان علاقه مند به اخذ اقامت اروپا در یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا می باشید می توانید از طریق ثبت شرکتی و یا انجام یک فعالیت و بیزنس تجاری بدین غایت دست یابید.متقاضیان از طریق ثبت شرکت جهت اخذ اقامت اروپا بمدت زمان ۵ سال، اقامت موقت اروپا را دریافت خواهند نمود که به اقامت موقت فوق اصطلاحا TR و یا Temporary residence گفته می شود.پس از طی مراحل قانونی مطابق با قوانین حوزه اتحادیه اروپا که به آن PR و Permanent residence گفته خواهد شد و متعاقبا طبق قوانین خاص متقاضی می تواند اقدام به اخذ پاسپورت و تابعیت و شهروندی نماید.

در حال حاضر افراد بسیاری هستند که گرایش به زندگی در کشورهای اروپایی را دارند و زندگی به شیوه و سبک مردمان اروپایی را مناسب و بهترین نوع زندگی می دانند.می توان گفت یکی از راه هایی که به راحتی منجر بهاخذ اقامت اروپا می شود ، اقدام به ثبت شرکت می باشد. بدین معنا که متقاضی اخذ اقامت اروپا، شرکتی را که در قالب و چهارچوب قوانین می باشد و به صورت قانونی به ثبت رسانده است و در پایان هر سال مالیات آن شرکت را بایستی پرداخت نماید تا اینکه پس از حدود ۵ سال بتواند ، موفق به اخذ اقامت اروپا شود.

 

اخذ اقامت اسلواکی

در این مطلب سعی داریم توضیحاتی راجب به اخذ اقامت دائم اروپا و ویزای شنگن را از طریق سرمایه گذاری در اسلواکی دهیم و مزایای سرمایه گذاری دراسلواکی و شرایط سرمایه گذاری در اسلواکی را توضیح دهیم.
جمهوری اسلواکی کشوری زیبا در اروپای مرکزی میباشد . پایتخت این کشور براتیسلوا فاصله ی بسیار کمی با ویتن پایتخت اتریش دارد ، این کشور اروپایی دموکرات و رو به توسعه قوانین مالیاتی و سرمایه گذاری سهل تری نسبت به دیگر کشورهای اتحادیه اروپایی دارد و همین امر موجب می گردد و در واقع افراد را تشویق می کند که از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت در اسواکی ویزای اسلواکی و پاسپورت اتحادیه اروپا را به دست آورند و بعد از اخذ اقامت اسلواکی به صورت  دائم، در هر کشوری از اتحادیه اروپا که تمایل داشته باشند سکونت کنند. هزینه زندگی در این کشور هم نسبت به دیگر کشورهای اتحادیه اروپا پایین تر می باشد  هم چنین اسلواکی از کم ترین میزان مالیات برخوردار می باشد؛ بنابراین برای کسانی که  توان و وقت تحصیل و یا سرمایه های کلان جهت سرمایه گذاری در کشورهایی مثل آمریکاو استرالیا و انگلیس را ندارند کشور اسلواکی بهترین گزینه برای اخذ اقامت دائم اتحادیه اروپامی باشد.
همانطور که ذکر گردید سرمایه گذاری در اسلواکی شرایط مناسبی را برای اقامت فرد در اروپا فراهم می آورد در زیل به مزایای سرمایه گذاری در اسلواکی و در واقع ویژگی های این نوع سرمایه گذاری و اخذ اقامت اسلواکی می پردازیم

 

مزایای سرمایه گذاری در اسلواکی:
1)    عدم محدودیت سنی برای اخذ اقامت اسلواکی
2)    عدم نیاز به مدرک زبان تخصصی همانند آیلتس
3)    عدم نیاز به حضور دائم در این کشور و فقط لزوم دو سه بار سفر در سال برای انجام کارهای قانونی و مالیاتی
4)    اخذ اقامت اتحادیه اروپا با اخذ اقامت اسلواکی
5)    امکان سفر ، تحصیل و زندگی در هریک از کشورهای اتحادیه اروپا با اخذ اقامت اسلواکی
6)    امکان اخذ اقامت همزمان برای اعضای خانواده
7)    امکان معرفی زن یا شوهر به عنوان سرپرست خانواده  که در صرت معرفی زن به عنوان سرپرست خانوار،همسر او اجازه کارو امکان استخدام رسمی می یابد.
8)    هزینه زندگی پایین در اسلواکی
9)    ریسک سرمایه گذاری پایین در اسلواکی
10)    مالیات پایین در اسلواکی نسبت به دیگر کشورهای اتحادیه اروپا
11)    امکان استفاده از سرمایه اولیه از همان ابتدای ورود ،به طوری که هیچ مبلغی از سرمایه اولیه فرد مسدود و غیر قابل برداشت نمی گردد
12)    عدم لزوم استخدام افرادی در شرکت، برعکس سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی دیگر که نیاز به استخدام یک یا چند نفر در شرکت وجود دارد
13)    امکان استفاده از بیمه خدمات درمانی وافتتاح حساب و دریافت وام از بانک های اروپایی
14)    امکان آموزش زبان اسلواکی به صورت کاملاً رایگان توسط مؤسسات دولتی اسلواکی
15)    امکان تحصیل رایگان برای فرزندان فرد سرمایه گذار تا مقطع دانشگاه.

 

اخذ اقامت اسلواکی

اقامت اروپا