euroeghamat

euroeghamat

euroeghamat

euroeghamat

ثبت شرکت اسلواکی و راه اندازی شعب خرده فروشی و توزیع (فرنچایز)

امروزه ثبت شرکت اسلواکی در قالب‌های متنوع و متفاوتی صورت می‌گیرد. کارآفرینان پس از ثبت شرکت، اقدام به اخذ اقامت اسلواکی می‌کنند و با سعی و تلاش فراوان به منابع درآمدی قابل توجهی دست پیدا می‌کنند. بازاریابی در کشورهای اروپایی و رسیدن به مشتری، کار چندان ساده و آسانی نیست. ممکن است مدت زمان نسبتاً طولانی نیاز باشد تا برند شما به یک برند معتبر و مشهور تبدیل شود.

راهکار موسسه یورو اقامت برای ثبت شرکت اسلواکی

یکی از بهترین و جدیدترین راهکارها برای ثروت آفرینی، راه اندازی کسب و کار از طریق فرنچایز است. در روش فرنچایز شما به یک نمایندگی برای برندهای معروف و شناخته‌شده تبدیل می‌شوید. در این روش نیازی به بازاریابی در سطوح گسترده و مخارج بیهوده ندارید. کارآفرین با پرداخت یک مبلغ معین تمامی تجهیزات اصلی و اولیه را از صاحب برند دریافت می‌کند و پس از آن به صورت ماهیانه و طبق قرارداد، مبلغی از درآمد خود را به صاحب برند پرداخت می‌کند.

راه اندازی شعب خرده فروشی و توزیع با ثبت شرکت اسلواکی

می‌توانید پس از ثبت شرکت اسلواکی ، یک فروشگاه ساده و شیک برای خرده فروشی و توزیع محصولات برندهای معتبر راه اندازی کنید. این فروشگاه می‌تواند در قالب موارد زیر باشد:

  • هایپر مارکت‌
  • لوازم آرایشی و بهداشتی
  • فروشگاه خواربار و خشکبار
  • انبارها و شبکه‌های توزیع مواد مختلف

در حال حاضر راه اندازی کسب و کار خرده فروشی و توزیع از طریق ثبت شرکت اسلواکی طرفداران زیادی پیدا کرده است؛ زیرا سود تضمین‌شده‌ای را به همراه دارد و هیچ نیازی به هزینه‌های اضافی نیست.

استفاده از روش‌های اثبات‌شده و نتایج قابل پیش‌بینی

وقتی از طریق روش فرنچایز، شرکت خود را راه اندازی می‌کنید، همه چیز برای شما معلوم و مشخص است. صاحب برند یک سری دستور العمل در اختیار شما قرار می‌دهد که تمام روش‌هایی که باید برای رسیدن به درآمد انجام دهید، در آن بیان شده است.

وقتی که برای اخذ شعبه اقدام کنید، مدت زمان مشخصی نیاز است که شرکت مورد بحث دکور خود را در مغازه شما پیاده کند، تابلوی برند را برای شما نصب کند و تغییرات لازم را اعمال نماید. در این مدت شما به عنوان صاحب نمایندگی باید آموزش‌های لازم را از برند مذکور دریافت نمایید.

موسسه یورو اقامت نسبت به آینده روش فرنچایز فوق العاده خوشبین است و باور دارد که اگر برای یک برند معتبر کار کنید، به شکلی سریع و البته آسان به درآمد خوبی دست پیدا می‌کنید. شایان ذکر است که امکان اخذ اقامت اسلواکی از طریق راه اندازی کسب و کار به روش فرنچایز وجود دارد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

ثبت شرکت اسلواکی و راه اندازی مراکز زیبایی در این کشور (فرنچایز)

در حال حاضر مراکز زیبایی در سراسر دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. ثبت شرکت اسلواکی و راه اندازی مراکز زیبایی می‌تواند به یکی از سودآورترین منابع درآمدی در سراسر اروپا تبدیل شود. امکان اخذ اقامت اسلواکی از این روش نیز وجود دارد.  همان‌طور که می‌دانید بانوان به راحتی به مراکز زیبایی اعتماد نمی‌کنند و لازم است شیوه کار و کیفیت یک برند را ببینند تا بتوانند به آن اعتماد کنند.

در این مطلب تصمیم داریم روشی به شما کارآفرینان و سرمایه‌گذاران عزیز معرفی کنیم که با تکیه بر این روش‌ها بتوانید یک مرکز زیبایی بی‌نظیر و درجه یک را از طریق ثبت شرکت اسلواکی راه اندازی کنید و کسب و کاری سودآور را برای خود ایجاد نمایید. حتی می‌توانید افراد زیادی  را از شهرهای اطراف و حتی گاهی کشورهای همسایه به سمت مرکز زیبایی خود جلب و جذب کنید.

فرنچایز؛ رسیدن به پول بدون برندسازی

در مقاله « ثبت شرکت اسلواکی از طریق روش فرنچایز» به خوبی بیان شد که اگر می‌خواهید بدون زحمت به سود برسید، روش فرنچایز یا اخذ نمایندگی فوق‌العاده است. کافی است یک برند معتبر آرایشی و بهداشتی که در سراسر اروپا یا جهان، شناخته‌شده و معروف است را پیدا کنید. با مدیران آن صحبت کنید و تقاضای نمایندگی بدهید.

پس از آن، کارآفرین طی یک قرارداد ملزم می‌شود که درصد مشخص و معینی از درآمد خود را به صورت ماهیانه یا سالیانه به صاحب برند بدهد. مراکز زیبایی یکی از بهترین گزینه‌ها برای ثبت شرکت اسلواکی از طریق فرنچایز هستند.

راه اندازی مراکز زیبایی با فرآیند ثبت شرکت اسلواکی

اگر تمایل دارید که با قدرت بیشتری وارد بازار کار اسلواکی شوید و درآمد خوبی به دست آورید، لازم است که فرآیند ثبت شرکت اسلواکی را پشت سر بگذارید. همچنین برای اخذ اقامت اسلواکی لازم است که فرد شرکت خود را ثبت کند.

راه اندازی مراکز زیبایی از طریق فرنچایز باعث می‌شود که بتوانید به راحتی مشتریان خود را جذب کنید و بدون نیاز به بازاریابی در سطوح وسیع خدمات خود را به بهترین شکل ممکن ارائه دهید. معمولاً در روش فرنچایز، شرکت صاحب برند تمامی امور مربوط به دکور، مواد لازم، تجهیزات اولیه ضروری، نصب تابلوی برند و دستورالعمل‌های لازم برای فروش خدمات و محصولات را به شما ارائه می‌دهد.

موسسه یورو اقامت، تجربه بسیار خوبی در زمینه ثبت شرکت اسلواکی و همچنین اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت دارد. به همین جهت می‌‎تواند جهت اخذ شعب فرنچایز و راه اندازی کسب و کار در اسلواکی روی این موسسه حساب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه کافی است با شماره‌های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

ثبت شرکت لهستان و بهره‌مندی از اقتصاد پویای این کشور

ثبت شرکت لهستان به خاطر پیشرفت اقتصادی شگفت‌انگیز این کشور روز به روز بیشتر می‌شود. در حال حاضر کارآفرینان و سرمایه‌گذاران زیادی تمایل به ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان دارند و می‌خواهند از فرصت بی‌نظیری که در اقتصاد این کشور اروپایی به وجود آمده است، استفاده کنند.

از زمانی که لهستان به اتحادیه اروپا پیوسته است، اقتصاد آن به شکل مداوم در حال رشد و پیشرفت است و هر روز شاهد افزایش مدرنیزه شدن اقتصاد این کشور هستیم. از سال 2003 تا سال 2017، تولید ناخالص ملی لهستان، بیش از 81 درصد رشد داشته است و همین عامل کارآفرینان را برمی‌انگیزد که وارد فرآیند ثبت شرکت لهستان شوند.

ثبت شرکت لهستان و استفاده از فناوری مدرن در این کشور

برخی از کسب و کارها جهت رشد و پیشرفت نیاز به فناوری‌های روز دارند. به عنوان مثال اگر کسب و کاری در زمینه 5G فعالیت کند، نیاز به فناوری‌های روز دارد و باید همگام با تکنولوژی‌های مدرن حرکت کند یکی از محاسن لهستان، برخورداری از جدیدترین و پیشرفته‌ترین فناوری‌ها است. در این کشور مشکلی از نظر فناوری و نیروی کار متخصص و ماهر نخواهید داشت.

بزرگ بودن اقتصاد لهستان؛ مسیری برای رشد و پیشرفت

یکی از مزایای مهم لهستان که باعث شده است اشتیاق سرمایه‌گذاران برای ثبت شرکت لهستان بیشتر شود، بزرگ بودن اقتصاد این کشور است. در سال 1995، مجموع واردات و صادرات بین لهستان و سایر اعضای اتحادیه اروپا، کمتر از 50 میلیارد یورو بوده است. این در حالی است که در سال 2017، این عدد به بیشتر از 300 میلیارد دلار رسیده است. این عدد نشان می‌دهد که شما به عنوان صاحب کسب و کار می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و محصولات خود را به راحتی به سایر کشورهای اروپا صادر کنید.

موسسه یورو اقامت، لهستان را توصیه می‌کند

متخصصان یورو اقامت همه روزه در حال بررسی کشورهای مختلف و مناسب برای راه اندازی کسب و کار هستند. این متخصصان مسائل گوناگونی را برای ثبت شرکت مد نظر قرار می‌دهند که در ادامه به چند مورد از آن‌ها اشاره شده است:

  • اعداد و ارقام مربوط به صادرات و واردات
  • نیروی انسانی متخصص و ماهر
  • فرهنگ کسب و کار و توانایی تطبیق کارآفرینان خارجی با بازار یک کشور
  • مسائل سیاسی کشور مقصد
  • کشورهای همسایه
  • روند رشد و پیشرفت تکنولوژی در یک کشور

مشاوران یورو اقامت با بررسی این موارد، ثبت شرکت لهستان را در اولویت قرار می‌دهند. در صورتی که قصد ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت را دارید، می‌توانید در کنار موسسه یورو اقامت در سریع‌ترین زمان و با مناسب‌ترین هزینه ممکن به اهداف خود دست پیدا کنید. راحت‌ترین راه برای ارتباط با مشاوران و متخصصان یورو اقامت، شماره‌های تماس مندرج در سایت است.  با تماس با مشاوران این موسسه، اولین قدم در مسر کسب ثروت و کارآفرینی را بردارید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

ثبت شرکت لهستان در زمینه تولید مبلمان و نساجی

ثبت شرکت لهستان در سال‌های اخیر طرفداران زیادی در بین کارآفرینان و سرمایه گذاران پیدا کرده است. دولت لهستان با اعطای اقامت لهستان به کارآفرینانی که شرکت خود را در این کشور ثبت می‌کنند، سعی دارد که افراد بیشتری را به سمت راه اندازی کسب و کار در لهستان تشویق کند و البته در این مسیر تا حدود زیادی موفق بوده است.

در مقاله « ثبت شرکت لهستان در بهترین صنایع این کشور» تلاش کردیم که به چند مورد از صنایع تولیدی پربازده و سودآور این کشور اشاره کنیم. در این مقاله نیز می‌خواهیم دو مورد از صنایع پرطرفدار و ثروت‌آفرین را معرفی کنیم. این دو صنعت عبارت است از:

  1. صنعت تولید و عرضه مبلمان
  2. صنعت نساجی و پارچه

ثبت شرکت لهستان در زمینه مبلمان

اداره آمار مرکزی لهستان اعلام کرد که در سال‌های گذشته، صنعت مبلمان به شکلی حیرت انگیز رشد و پیشرفت داشته است و سرمایه‌گذاران حساب خاصی روی این صنعت باز می‌کنند.  در سال 2016 مشخص شد که صنعت مبلمان در این کشور 12.1 درصد رشد داشته است. این رشد مدیون و مرهون تلاش کارآفرینانی است که با ثبت شرکت لهستان در این حوزه، توانستند لهستان را به یکی از قطب‌های تولید و عرضه مبلمان در سراسر اروپا و آسیا تبدیل کنند.

میزان اشتغال در این زمینه نیز در سال‌های اخیر به شدت افزایش یافته است. به همین خاطر در صورت راه اندازی کسب و کار در زمینه مبلمان نیازی به نگرانی نیست؛ زیرا نیروی ماهر به قدر کافی در این کشور وجود دارد.

راه اندازی کسب و کار در لهستان در زمینه نساجی و صنعت پارچه

در صورتی که قصد دارید وارد فرآیند ثبت شرکت لهستان شوید و در کشور مورد بحث کارافرینی کنید، صنعت پارچه می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های ممکن باشد؛ زیرا در سال 2016 اعلام شد که بیش از 16 درصد رشد داشته است و به همین خاطر می‌تواند یکی از سودآورترین صنایع در این کشور باشد.

به علاوه می‌توانید با صادر کردن محصولات خود به کشورهای سراسر جهان، درآمد بی‌نظیری برای خود رقم بزنید.

در حال حاضر موسسه یورو اقامت با برخورداری از متخصصان زبده و خبره می‌تواند شرکت شما را در لهستان ثبت کند و اقامت لهستان را برای شما و اعضای خانواده‌تان بگیرد. برای اعلام آمادگی کافی با مشاوران ما تماس بگیرید تا آن‌ها تمامی گام‌ها و مراحل را به صورت کامل و شفاف برای شما بیان کنند. مطمئن باشید که لهستان می‌تواند پایگاهی برای تحقق بخشیدن به آرزوهای شما باشد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

ثبت شرکت لهستان در بهترین صنایع این کشور

در حال حاضر ثبت شرکت لهستان به عنوان یکی از بهترین و سودآورترین شیوه‌های راه اندازی کسب و کار در اروپا شناخته می‌شود. امکان اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت در این کشور وجود دارد. از این رو کارآفرینان و سرمایه‌گذاران زیادی تمایل دارند که کسب و کار خود را در این کشور شروع کنند تا بتوانند در کنار سودآوری و ثروت‌آفرینی، در یک کشور عالی در کنار خانواده خود زندگی کنند.

در این مطلب تصمیم داریم در مورد سودآوری اقتصاد این کشور و بهترین صنایع برای ثبت شرکت لهستان گفتگو کنیم تا کارآفرینانی که می‌خواهند در این کشور کار کنند، بدانند که می‌توانند چه زمینه‌هایی را برای رسیدن به ثروت انتخاب نمایند.

نظر اداره آمار مرکزی لهستان در رابطه با ثبت شرکت لهستان

اداره آمار مرکزی لهستان هر از چند گاهی آمارهای مربوط به حاشیه سود موجود در اقتصاد لهستان را اعلام می‌کند. به عنوان مثال در سال 2016، حاشیه سود در اقتصاد این کشور برای سازمان‌های مختلف از 4.8 به 6.3 درصد رسید که این عدد فوق‌العاده است و می‌تواند برای متقاضیان ثبت شرکت لهستان امیدوارکننده باشد.

در سال‌های گذشته در برخی صنایع این کشور رشد و پیشرفت‌های بیشتری صورت گرفته است که در ادامه به این صنایع سودآور اشاره خواهد شد.

تولیدکنندگان سیمان، آهک و گچ در صدر جدول ثروت آفرینی

در چند سال گذشته، حوزه تولید، یکی از پرطرفدارترین حوزه‌های ثبت شرکت لهستان بوده است. در حال حاضر برخی از حوزه‌های تولیدی در این کشور فوق‌العاده پردرآمد هستند و مشتریان زیادی از سراسر دنیا دارند. چند مورد از این حوزه‌های تولیدی عبارت است از:

  • تولید سیمان
  • تولید گچ
  • تولید آهک

در صورتی ثبت شرکت لهستان در زمینه‌های فوق احتمالاً می‌توانید محصولات خود را در سراسر اتحادیه اروپا توزیع کنید و درآمد خوبی کسب کنید.

صادرات محصولات و واردات مواد اولیه در لهستان آسان است

یکی از سوالاتی که توسط کارآفرینان و سرمایه‌گذاران مطرح می‌شود این است که برخی از متخصصان، بازار لهستان را برای رشد و پیشرفت کوچک می‌دانند. در واقع این طرز فکر می‌تواند یک اشتباه راهبردی باشد؛ زیرا لهستان یکی از کشورهای اتحادیه اروپا است که واردات مواد اولیه و صادرات محصولات به تمامی کشورهای این اتحادیه را آسان کرده است.

بنابراین با ثبت شرکت لهستان، بازار هدف شما فقط بازار لهستان نیست بلکه تمامی اتحادیه اروپا زیر چتر شما قرار دارد و می‌توانید رشد و پیشرفت شگفت انگیزی برای خود و کسب و کارتان رقم بزنید.

موسسه یورو اقامت با سال‌ها تجربه در زمینه ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت از هیچ کمکی به شما در مسیر رشد و پیشرفت دریغ نخواهد کرد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913