euroeghamat

euroeghamat

euroeghamat

euroeghamat

مزایای ثبت شرکت قطر و سرمایه‌گذاری در این کشور

راه اندازی کسب و کار و ثبت شرکت قطر مزایا و معایب خاص خود را دارد. در صورتی که فردی بتواند این مزایا و معایب را بداند، مسلماً در هنگام انتخاب قطر به عنوان محل سرمایه‌گذاری و یا اخذ اقامت قطر برای زندگی در این کشور دقت بیشتری به خرج می‌دهد. موسسه یورو اقامت به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در زمینه ثبت شرکت قطر و اخذ اقامت این کشور، دانسته‌های و تجربیات زیادی در مورد این کشور دارد.

در این مطلب قصد داریم به مزایای ثبت شرکت قطر اشاره کنیم تا کارافرینان و سرمایه‌گذاران بتوانند در هنگام انتخاب، اطلاعات بهتر و کامل‌تری داشته باشند.

روابط اجتماعی قوی

در صورتی که وارد قطر شوید و فضای اجتماعی این کشور را مشاهده کنید، متوجه فضای عالی این کشور از نظر روابط اجتماعی خواهید شد. در این کشور دوستی کردن با افراد کار چندان سختی نیست. در صورتی که اقامت قطر را بگیرید و مدتی در این کشور زندگی کنید، خواهید دید  که روابط همسایگان و مردم با یکدیگر بسیار گرم و صمیمی است. از این رو کاررآفرینان برون‌گرا می‌توانند از این کشور نهایت لذت را ببرند.

زمستان معتدل

هر چند که تابستان‌ها در این کشور بسیار گرم و طاقت‌فرسا است ولی زمستان‌های این کشور بسیار معتدل و عالی است. در ماه‌های نوامبر تا آوریل می‌توانید از پیک نیک در ساحل انرژی بگیرید.

امنیت عالی برای ثبت شرکت قطر یا اخذ اقامت این کشور

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی‌هایی که یک کشور باید داشته باشد تا برای راه اندازی کسب و کار، کارآفرینی و سرمایه‌گذاری مناسب شود، امنیت است. خوشبختانه قطر از این لحاظ هیچ مشکلی ندارد و در صورتی که قصد ثبت شرکت قطر را دارید، می‌توانید با خاطری آسوده از بابت امنیت اقدام کنید. همچنین این کشور برای زندگی هم بسیار عالی و امن است.

درآمد بالا و سطح رفاه رضایت‌بخش

مردم این کشور از نظر رفاه حرف اول را می‌زنند و در یکی از ثروتنمندترین کشورهای دنیا زندگی می‌کنند. درآمدهای نفتی متعلق به مردم این کشور است و به همین خاطر از نظر مالی هیچ مشکلی ندارند. در صورتی که افراد در این کشور مشغول به کار شوند، درآمد بسیار خوبی خواهند داشت و می‌توانند یک زندگی عالی را بسازند.

موسسه یورو اقامت به این  نتیجه رسیده است که ثبت شرکت قطر می‌تواند بسیار هوشمندانه باشد؛ زیر آینده این کشور بسیار درخشان و امیدوارکننده است. در صو.رتی که قصد اخذ اقامت قطر یا راه اندازی کسب و کار در این کشور را دارید، کافی است با شماره‌هایی که در سایت قرار گرفته است تماس بگیرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت قطر  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

معایب ثبت شرکت قطر و سرمایه‌گذاری در این کشور

برخی از کارآفرینان و سرمایه‌گذارانی که قصد دارند وارد فرآیند ثبت شرکت قطر شوند، اطلاعات کامل و جامعی از وضعیت این کشور ندارند. در صورتی که می‌خواهید پس از راه اندازی شرکت در قطر، اقامت قطر را بگیرید و در این کشور زندگی کنید، باید با آگاهی و درایت کامل این کار را انجام دهید. در مقاله «مزایای ثبت شرکت قطر و سرمایه‌گذاری در این کشور» به چند مورد از مزایای این کشور اشاره شد.

اکنون زمان آن فرارسیده است که از معایب کشور قطر نیز سخن به میان آید.

محدودیت منزل مسکونی در قطر

یکی از معایب قطر، محدودیت منازل مسکونی در این کشور است. اکثر منازل در این کشور، اجاره‌بهای سنگینی دارند؛ زیرا لوکس و شیک هستند. پیدا کردن منزل در این کشور ممکن است کمی سخت و ناامیدکننده باشد. اکثر مناطق محبوب و متداول، دارای لیست انتظار هستند و افراد زیادی ثبت نام کرده‌اند و امید دارند که روزی منزل مناسب برای آن‌ها پیدا شود.

تابستان گرم را در خانه بگذرانید

قطر، تابستان گرم و طاقت‌فرسایی دارد و هر جنبنده‌ای در حرارت این کشور هلاک می‌شود. از طرفی پیدا کردن رویدادهایی که بتوان در تابستان در آن شرکت کرد، بسیار سخت و دشوار است. در صورتی که قصد اخذ اقامت قطر را دارید، باید بدانید که این کشور در فصل تابستان به شهر ارواح می‌ماند که گویی هیچ‌کس در آن زندگی نمی‌کند.

پی از اخذ اقامت قطر، پیاده‌روی را فراموش کنید

طراحی فضای شهری دوحه، پایتخت قطر، به گونه‌ای است که هیچ فضایی برای پیاده‌روی در آن در نظر گرفته نشده است. خارجی‌ها و مردم قطر مجبور هستند برای بیرون رفتن، از خودرو استفاده کنند.

حمل و نقل عمومی در قطر بسیار محدود است

یکی از شرایط کشور قطر این است که حمل و نقل عمومی در آن بسیار محدود است و در صورتی که قصد ثبت شرکت قطررا دارید، باید برای کارکنان خود سرویس ایاب و ذهاب تهیه کنید و یا در هنگام مصاحبه از آن‌ها در مورد داشتن یا نداشتن اتومبیل شخصی سوال کنید.

فرهنگ کسب و کار در این کشور، سر و سامانی ندارد

مردم قطر در مورد کار و فعالیت اقتصادی چندان سخت‌گیر نیستند و بیشتر از استراحت در محیط کار  و خوشگذرانی لذت می‌برند. کارها در این کشور به سرعت انجام نمی‌شود. کار روزانه در این کشور معمولا از 7 صبح تا 3 بعد از ظهر انجام می‌شود. بسیاری از اداره‌‎های دولتی در ساعت 1 بعد از ظهر تعطیل می‌شود. بهترین کار این است که هنگام صبح، تمام کارهای خود را انجام دهید.

ثبت شرکت قطر در یورو اقامت

در صورتی که قصد ثبت شرکت قطر را دارید و می‌خواهید در این کشور سرمایه‌گذاری کنید، می‌توانید از تجربیات و معلومات مشاوران یورو اقامت استفاده کنید. متخصصان یورو اقامت می‌تواند با کمترین هزینه و زمان، شما را به مقصدتان برسانند. کافی است از طریق شماره‌های موجود در سایت با این کشور تماس بگیرید.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت قطر  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

نقاط قوت و ضعف ثبت شرکت قطر و سرمایه‌گذاری در این کشور

وقتی صحبت از ثبت شرکت قطر و اقامت در این کشور به میان می‌آید، بسیاری از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران در پی این هستند که بدانند راه اندازی کسب و کار و اخذ اقامت قطر چه مزایا و معایب یا نقاط قوت و ضعفی دارد. در این مطلب قصد داریم نگاهی گذرا و خلاصه‌وار به نقاط قوت و ضعف این کشور داشته باشیم تا متقاضیان بتوانند تصمیمی درست، هوشمندانه را در رابطه با ورود به این کشور اتخاذ کنند.

اخذ اقامت قطر و سکونت در این کشور

سکونت مستلزم اجاره یا خرید منزل مسکونی است. مزیت قطر در این زمینه آن است که به صورت مداوم ساختمان‌های شیک و جدیدی در آن ساخته می‌شود ولی به صورت کلی هزینه‌های این کشور در زمینه منزل فوق‌العاده بالا است. همچنین در مقاله «معایب ثبت شرکت قطر و سرمایه‌گذاری در این کشور» اشاره شده است که آپارتمان و منزل مسکونی در این کشور محدودیت دارد و تعدادی زیادی از افراد در لیست انتظار قرار دارند.

امنیت در قطر

نقطه قوت اقامت قطر در این زمینه، فضای امن، آرام و باثبات آن است که باعث می‌شود پس از ثبت شرکت قطر نگران مسائل  ولی این کشور در نوع خود معایبی هم دارد. یکی از این معایب، ناامن بودن جاده‌های قطر است. در این کشور برخی از رانندگان واقعاً دیوانه‌وار رانندگی می‌کنند و این احتمال وجود دارد که فردی جان خود را در خیابان‌های این کشور به راحتی از دست بدهد.

رسیدن به سود پس از ثبت شرکت قطر

یکی از مزایای اصلی این کشور که پس از ثبت شرکت به خوبی درک خواهید کرد این است که سود راه اندازی کسب وکار و سرمایه‌گذاری در این کشور واقعاً عالی است. در این زمینه معایبی هم وجود دارد. اولین عیب، محدود بودن و کم بودن ساعات کاری در این کشور است. برخی از ادارات دولتی از ساعت 7 صبح تا 13 فعالیت می‌کنند و تعطیل می‌شوند. ممکن است لازم باید کارمندان خود را در مورد ساعات کاری طولانی‌تر توجیه کنید و هزینه‌ بالایی به آن‌ها بپردازید.

یکی از معایب دیگر ثبت شرکت قطر، بالا بودن نرخ نیروی کار است. حقوق‌ها در این کشور بالا است و به همین خاطر باید از جهت توان تأمین حقوق نیروی انسانی خود اگاه و مطمئن باشید.

در صورتی که قصد دارید کسب و کار خود را در قطر راه اندازی کنید و پس از اخذ اقامت قطر، زندگی خود را در این کشور ادامه دهید، می‌توانید از طریق شماره‌های تماس موجود در سایت، با مشاوران یورو اقامت تماس بگیرید و از مشاوره‌های مشاوران این موسسه بهره‌مند شوید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت قطر  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

نکاتی در مورد اخذ اقامت لهستان (زبان، آداب و رسوم)

هنگام ورود به کشورهای جدید بسیاری از افراد استرس دارند که مردم این کشور آیا به زبان انگلیسی تسلط دارند؟ آیا آداب و رسوم آن‌ها با کشور مادری من شباهت دارد؟ افرادی که قصد اخذ اقامت لهستان را دارند نیز از این قاعده مستثنی نیستد و به همین خاطر بر آن شدیم مطلبی در مورد زبان و فرهنگ ارتباطی مردم لهستان ارائه دهیم. این موضوع برای افرادی که قصد اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت را دارند نیز صادق است.

زبان مورد نیاز برای اقامت لهستان

یکی از دغدغه‌های اصلی مهاجران، زبان است. مزیت لهستان این است که زبان انگلیسی در آن رواج دارد و از این لحاظ به مشکلی برنخواهید خورد. این موضوع باعث می‌شود که وقتی وارد فروشگاه‌ها، مراکز تفریحی، مراکز اداری و آموزشی و غیره می‌شوید، بتوانید به راحتی نیاز خود را برطرف کنید.

شایان ذکر است که زبان لهستانی چندان راحت نیست و اگر قرار باشد زمانی را به آموزش این زبان اختصاص بدهید، ممکن است لازم باشد که چند سال فقط زبان بخوانید و قید مهاجرت را بزنید. گفتنی است که لهستانی‌های سالخورده و افرادی که سن بالایی دارند، فقط با زبان مادری خود آشنایی دارند و نمی‌توانند انگلیسی صحبت کنند.

آداب و رسوم مردم لهستان

آداب و رسوم در بحث اقامت و مهاجرت، اهمیت فراوان دارد. یکی از دلایل جذابیت اقامت لهستان از منظر متخصصان، آداب و رسوم مردم این کشور است. در ادامه به چند فاکتور در مورد مردم لهستان پرداخته‌ایم:

اخلاق

مردم لهستان یکی از بااخلاق‌ترین ملت‌های اروپا هستند و امنیت اخلاقی در این کشور در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد.

احترام

از آن‌جا که مردم این کشور، بسیار مبادی آداب هستند، لازم است که احترام افراد در این کشور به بهترین شکل حفظ شود. به عنوان مثال فرهنگ تشکر و قدردانی در این کشور بسیار پررنگ و مهم است و مردم به ازای هر کاری که کسی برای آن‌ها انجام می‌دهد، تمایل دارند که از وی تشکر کنند.

خانم‌ها، آقایان!

یکی از نکاتی که در فرهنگ این کشور وجود دارد، رعایت ترتیب اسامی است. در این کشور ابتدا نام خانم‌ها گفته می‌شود و بعد از آن به سراغ اسامی آقایان می‌روند. به عنوان مثال به یک مهمانی رفته‌اید و قرار است که افراد یکی پس از دیگری معرفی شوند. در چنین مواقعی، ترتیب اسمی رعایت می‌شود.

موسسه یورو اقامت به سبب سابقه طولانی در اخذ اقامت لهستان از شیوه‌های مختلف، می‌تواند اطلاعات خوبی در این زمینه به مخاطبان خود ارائه دهد. یکی از فعالیت‌های اصلی یورور اقامت، اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت است که امروزه به سبب رشد اقتصادی خوب این کشور، طرفداران زیادی پیدا کرده است.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

اقامت لهستان، گزینه‌ای ایده‌آل برای تمامی افراد

افرادی که قصد مهاجرت به اروپا را دارند، گاهی از متخصصان و مشاوران یورو اقامت سوال می‌کنند که گزینه ایده‌آل برای اقامت در اروپا کدام کشور است؟ مشاوران یورو اقامت، اقامت لهستان را به بسیاری از افراد توصیه می‌کنند. سابقه درخشان این موسسه در بحث اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت باعث شده است که شناخت کامل و جامعی از اوضواع و شرایط این کشور داشته باشند.

در این مطلب قصد داریم که به دلایل برتری اقامت لهستان از دیدگاه یورو اقامت بپردازیم تا مخاطبان هنگام مهاجرت به اروپا بتوانند انتخابی آگاهانه و هوشمندانه را تجربه کنند.

سازگاری فرهنگ، آداب و رسوم لهستان با فرهنگ ایرانیان

با مطالعه مقاله « نکاتی در مورد اخذ اقامت لهستان (زبان، آداب و رسوم)» به خوبی متوجه خواهید شد که فرهنگ مردم این کشور با فرهنگ مردم ما سازگاری خوبی دارد. در ادامه به چند مورد از شباهت‌های فرهنگی اشاره شده است:

  • موارد ارتباطی مشابه
  • سبک زندگی تقریباً یکسان
  • رفتاری‌های مشابه

زبان انگلیسی؛ رایج در لهستان

یکی از موارد مهم دیگر این است که پس از اقامت لهستان، لازم نیست زبان لهستانی را آموزش ببینید و می‌توانید با زبان انگلیسی نیازهای خود را برطرف کنید.

جمعیت متعادل؛ بهترین مزیت اقامت لهستان

یکی از بهترین مزایای اقامت لهستان این است که در این کشور جمعیت متعادل است و لهستان کشور شلوغی به حساب نمی‌آید. این کشور برای افرادی که تمایل به زندگی در جاهای خلوت و دنج را دارند، عالی است و تناسب خوبی با اخلاق این دسته از افراد دارد.

مکان‌های تفریحی جذاب لهستان را از دست ندهید

یکی از دلایل جذابیت لهستان برای مردم ایران، جذابیت‌های تفریحی این کشور است. لهستان از یک خط ساحلی طولانی برخوردار است. آب و هوای لهستان به گونه‌ای است که این کشور پر از مناطق زیبا، سرسبز و دیدنی است.

اقتصاد برتر، اقامت لهستان را جذاب‌تر کرده است

یکی از مسائلی که باعث جذابیت هر کشوری می‌شود و باعث می‌شود که سیل مهاجران به آن کشور سرازیر شود، اقتصاد است. هزینه پایین زندگی و وضعیت مناسب معیشت مردم در لهستان باعث شده است که افراد زیادی متقاضی اقامت لهستان باشند.

علاوه بر آن امروزه تعداد کارآفرینان متقاضی اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت نیز رو به افزایش است؛ زیرا اقتصاد مناسب باعث می‌شود که راه اندازی کسب و کار برای این افراد از نظر اقتصادی ارزشمند باشد.

موسسه یورو اقامت دلایل بالا را برای ایده‌آل بودن لهستان برای مهاجرت ذکر کرده است. این موسسه با بهره‌مندی از متخصصان باسابقه، آماده ارائه تمامی خدمات در زمینه اخذ اقامت و ثبت شرکت در لهستان است.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913