euroeghamat

euroeghamat

euroeghamat

euroeghamat

ثبت شرکت قطر و راه اندازی تولیدی پوشاک

ثبت شرکت قطر یکی از بهترین راه‌های رسیدن به درآمد محسوب می‌شود. قطر به عنوان یک کشور در حال توسعه تمام تلاش خود را برای حمایت از کارآفرینان حوزه پوشاک می‌کند. یکی از اقدامات این کشور، فراهم کردن امکان اخذ اقامت قطر برای سرمایه‌گذاران و کارآفرینان حوزه پوشاک است که فرآیند ثبت شرکت قطر را پشت سر می‌گذارند.

در مقاله « ثبت شرکت قطر و راه اندازی کسب و کار پوشاک» تلاش کردیم که توضیحاتی پیرامون کسب و کارهای مرتبط با حوزه پوشاک ارائه دهیم. در این مطلب تصمیم داریم مطالبی پیرامون راه اندازی کسب و کار در زمینه تولید پوشاک ارائه دهیم.

ثبت شرکت قطر در زمینه تولید پوشاک

امروزه تولید پوشاک در قطر فوق‌العاده سودآور است؛ زیرا می‌توانید مواد اولیه لازم را به شکلی ارزان از کشورهای اطراف قطر وارد کنید و پس از تولید با قیمتی عالی در بازار قطر به فروش برسانید. همچنین می‌توانید محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر کنید و از این طریق درآمد فوق‌العاده‌ای برای خود رقم بزنید.

آمارها در مورد واردات لباس به قطر

آمارهای واردات سال‌های اخیر به قطر نشان میدهد که پوشاک یکی از اصلی‌ترین کالاهای وارداتی به این کشور است. اگر به آمارهای سال 2015 نگاه کنید، به راحتی مشاهده می‌کنید که 2.3 درصد از کل واردات قطر در سال 2015 مربوط به انواع پوشاک بوده است. حال سوال این است که چرا یک کارآفرین فرآیند ثبت شرکت قطررا به اتمام نرساند و وارد حوزه تولید پوشاک نشود؟

حمایت کامل از ثبت شرکت قطر

یکی از حمایت‌های دولت قطر در این زمینه، اعطای اقامت قطر به کارآفرینانی است که در فرآیند ثبت شرکت قطر را به اتمام می‌رسانند. در صورتی که بتوانید در حوزه پوشاک، عملکرد موفقی داشته باشید، می‌تواین داز وام‌های دولتی این کشور بهره‌مند شوید.

تولید پوشاک از طریق فرنچایز

یکی از ایده‌هایی که برای تولید پوشاک وجود دارد، ثبت شرکت قطر از طریق فرنچایز است. می‌توانید نمایندگی یکی از برندهای پرفروش جهانی در زمینه پوشاک را در قطر راه اندازی کنید. با این کار شما دارید نام آن برند را روی کالاهای خود درج می‌کنید و به همین خاطر از همان ابتدا فروش بسیار خوبی خواهید داشت.

موسسه یورو اقامت راه اندازی کسب و کار از روش فرنچایز را به تمامی کارآفرینان و سرمایه‌گذاران توصیه می‌کند؛ زیرا با این روش سرعت رسیدن به درآمد عالی بیشتر می‌شود و خیلی از سختی‌های مسیر از بین می‌رود. در صورتی که قصد ثبت شرکت یا گرفتن اقامت از طریق ثبت شرکت را دارید، می‌توانید روی کمک مشاوران و متخصصان یورو اقامت حساب کنید. در صورتی که سوالی در این زمینه دارید می‌توانید با شماره‌های این موسسه تماس بگیرید و پاسخ ابهام‌های خود را دریافت کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت قطربا کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

ثبت شرکت قطر و راه اندازی کسب و کار پوشاک

ثبت شرکت قطر در حال حاضر به عنوان یکی از پرطرفدارترین و جذاب‌‎ترین شیوه‌های راه اندازی کسب و کار به حساب می‌آید. افرادی که فرآیند ثبت شرکت قطر را به پایان برسانند، می‌توانند اقامت قطر را دریافت کنند. در این مطلب تصمیم داریم به یکی از ایده‌های ناب و درجه‌یک در زمینه ثبت شرکت قطر بپردازیم.

ثبت شرکت قطر در زمینه پوشاک

یکی از حوزه‌های پرسود و ثروت‌آفرین که می‌توانید با ثبت شرکت قطر در آن به درآمد خوبی دست پیدا کنید، پوشاک است. مقصود از حوزه پوشاک، کلیه حوزه‌هایی است که به این زمینه مربوط می‌شود. در ادامه به سه مثال در مورد کسب و کارهای پردرآمد حوزه پوشاک اشاره شده است:

  1. فروشگاه پوشاک (زنانه و مردانه)
  2. کارگاه تولید پوشاک
  3. فروشگاه نمایندگی فروش یک برند خاص در زمینه پوشاک

موسسه یورو اقامت در کلیه حوزه‌های مرتبط با ثبت شرکت قطر و اخذ اقامت قطر فعالیت دارد و بر این باور است که قطر به وزدی به یکی از بهترین و پربازده‌ترین کشورهای جهان از نظر کسب و کار پوشاک تبدیل خواهد شد.

ثبت شرکت قطر با روش فرنچایز در زمینه پوشاک

روش فرنچایز (اخذ نمایندگی) یکی از پردرآمدترین شیوه‌های ثبت شرکت قطر است. موسسه یورو اقامت با این روش آشنایی کامل دارد و می‌تواند به بهترین شکل و در سریع‌ترین زمان نمایندگی یک شرکت معتبر در حوزه پوشاک را برای شما در قطر راه اندازی کند.

مزیت ثبت شرکت قطر در زمینه پوشاک از طریق فرنچایز

  1. اولین مزیت فرنچایز در زمینه پوشاک، معروف بودن برند نزد مشتریان است و به همین خاطر خیلی راحت به فروشگاه شما اعتماد می‌کنند.
  2. نیازی به بازاریابی در سطوح گسترده وجود ندارد. کافی است به کمک یک سری تبلیغات، خود را معرفی کنید.
  3. مزیت سوم این است که تمام محصولات از طرف برند اصلی به شما داده می‌شود و نیازی به پیدا کردن محصولات خوب و باکیفیت ندارید.

اخذ اقامت قطر از طریق ثبت شرکت در زمینه پوشاک

موسسه یورو اقامت سابقه بسیار خوبی در زمینه ثبت شرکت قطر دارد و متخصصان این موسسه، آشنایی کامل و جامعی با مراحل و فرآیندهای راه اندازی کسب و کار و اخذ اقامت قطر دارند. در مقاله « ثبت شرکت قطر و راه اندازی تولیدی پوشاک» تلاش شده است که اطلاعات دیگری در مورد مزایای قطر و سودآوری کسب و کارها در این کشور بیان شود. در صورتی که قصد راه اندازی کسب و کار و ثبت شرکت از طریق فرنچایز یا روش‌های دیگر را دارید، می‌تواین دبا شماره‌های تماس یورو اقامت تماس حاصل کنید و تمامی اطلاعات لازم را از مشاوران این موسسه دریافت نمایید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت قطر با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

ثبت شرکت قطر در زمینه انجام امور خانگی

ثبت شرکت قطر به عنوان یکی از بهترین و ثروت‌مندترین کشورهای جهان، از سوی بسیاری از مشاوران و متخصصان یورو اقامت توصیه می‌شود. دولت قطر برای کارآفرینان و سرمایه‌گذارانی که ثبت شرکت قطر را به صورت قطعی و رسمی به پایان می‌رسانند، مزایایی در نظر گرفته است که از جمله آن مزایا می‌توان به اخذ اقامت قطر اشاره کرد.

در این مطلب تصمیم داریم به یکی از بهترین ایده‌ها برای شروع کسب و کار و ثبت شرکت قطر اشاره کنیم. در صورتی که تمایل دارید از این ایده ناب آگاه شوید، لطفاً تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

ثبت شرکت قطر با یک ایده

در حال حاضر بسیاری از مردم قطر به حدی از دارایی و ثروت رسیده‌اند که ترجیح می‌دهند امور خانگی خود را به فرد دیگری بسپارند و از وقت خود را برای تفریح استفاده کنند. در نتیجه همین موضوع می‌تواند جرقه بسیار خوبی برای شروع یک کسب و کار پردرآمد و با تقاضای بالا در بازار قطر باشد. در صورتی که قصد دارید وارد فرآیند ثبت شرکت قطر شوید، راه اندازی کسب و کاری برای انجام امور  خانگی فوق‌العاده است.

حوزه‌ مسئولیت شرکت امور خانگی

در صورت راه اندازی شرکت انجام امور خانگی می‌توانید کارهای مختلفی انجام دهید. در ادامه به چند مورد از این کارها اشاره شده است:

  • نظافت منزل
  • تعمیرات مربوط به شیرآلات
  • تعمیرات مربوط به لوله‌های ساختمان
  • نقاشی ساختمان
  • تعمیر خودرو در منزل
  • نگهداری و تعمیرات کلی ساختمان
  • ایمن‌سازی محل زندگی از نظر آتش سوزی

هر کدام از موارد فوق می‌تواند درآمد هنگفتی با خود به همراه داشته باشد؛ زیرا هر کدام از این موارد را که بررسی کنید به خوبی متوجه تقاضای بالای بازار قطر به این مشاغل خواهید شد.

اخذ اقامت قطر برای رشد کردن در این مشاغل الزامی است

اگر می‌خواهید کسب و کار خود را به درآمد بالا برسانید، می‌توانید این کار را از دو راه انجام دهید:

  • حضوری
  • غیرحضوری

حضوری

می‌توانید پس از ثبت شرکت قطر ، یک موسسه راه اندازی کنید و نیروهای خود را در آن موسسه نگه دارید. هنگامی که مشتری با موسسه شما تماس می‌گیرد و تقاضای نیرو می‌کند، شما نیرو را به منزل یا محل کار وی اعزام می‌کنید.

غیرحضوری

این امکان وجود دارد که پس از ثبت شرکت قطر با یک سری از نیروهای کاربلد قرارداد ببندید و به محض درخواست مشتری، هر کدام از این افراد را از طریق یک اپلیکیشن (دقیقاً مانند اسنپ) یا به وصرت تلفنی به محل اعزام کنید.

درآمد حاصل از انجام امور خانگی فوق‌العاده است. موسسه یورو اقامت با سابقه درخشانی که در زمینه ثبت شرکت و اخذ اقامت قطر دارد، این کشور را برای پیشرفت و توسعه کسب و کار مناسب می‌داند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت قطر با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

ثبت شرکت لهستان با فرنچایز چه مزایایی دارد؟

ثبت شرکت لهستان با استفاده از روش فرنچایز مزایای فراوانی دارد و یکی از بهترین و پرطرفدارترین روش‌‌ها برای راه اندازی کسب و کار و اخذ اقامت لهستان به حساب می‌آید. در این مطلب تصمیم داریم مزایای راه اندازی کسب و کار از طریق روش فرنچایز در لهستان را بیان کنیم.

برندسازی لازم نیست

وقتی ثبت شرکت لهستان از طریق فرنچایز انجام شود، صاحب برند تمامی تلاش‌های لازم را برای مطرح کردن برند خود کرده و اکنون موقع برداشت محصول فرارسیده است. به همین خاطر شما به عنوان رییس نمایندگی این برند، نیازی به برندسازی ندارید. کافی است خود را در منطقه‌ای که مشغول به کار هستید، مطرح کنید.

ثبت شرکت لهستان با فرنچایز و حمایت‌های دولتی

دولت لهستان در چند سال گذشته تلاش‌های بسیاری برای حمایت از کسب و کارها و کارآفرینان انجام داده است. یکی از این تلاش‌ها اعطای اقامت لهستان به کارآفرین‌هایی است که در این کشور نقش مثبت و موثر دارند.

یکی دیگر از حمایت‌های دولتی که در لهستان شامل حال کسب و کارها می‌شود، وام‌ها و تخفیف‌های مالیاتی است.

با فرنچایز، همه چیز به صورت کامل به شما آموزش داده می‌شود

وقتی کسب و کار خود را از طریق فرنچایز راه اندازی کنید و پیش ببرید، این مزیت را دارد که شرکت صاحب برند تمامی جزئیات از جمله روش فروش، روش برقراری ارتباط، نحوه تولید محصول و غیره را به شما آموزش می‌دهد و در نتیجه می‌توانید با آگاهی کامل وارد کار شوید. این موضوع باعث می‌شود که نیازی به آزمون و خطا در حین کار نداشته باشید.

حمایت‌های مالی برخی از برندها

برخی از برندهایی که نمایندگی خود را به افراد اعطا می‌کنند، از این نمایندگی حمایت مالی می‌گذارند و تسهیلات گوناگونی در اختیار او قرار می‌دهند تا بتواند راحت‌تر کار خود را آغاز کند.

برخی از برندها درصد فرنچایز را تا میزان قابل قبولی کاهش می‌دهند تا نمایندگی بتواند در ابتدای سود بیشتری از کسب و کار خود برداشت کند.

امکان پژوهش و توسعه در روش فرنچایز

برخی از کارآفرینان تصور می‌کنند که پس از ثبت شرکت لهستان از طری فرنچایز نمی‌توانند عملیات و کارهای خود را توسعه و تغییر دهند. حال آن‌که نمایندگی می‌تواند تمرکز خود را بر بهبود و پیشرفت عملیات بگذارد و این امکان را برای برند فراهم کند که زمان و هزینه خود را صرف توسعه محصولات جدید کند.

رئیس شما هستید!

در روش فرنچایز، صاحب نمایندگی به نوعی مدیر سازمان است و اختیار کامل دارید. بنابراین به هیچ عنوان نگران سوال و جواب از مقام‌های مسئول برند نداشته باشید.

در صورتی که قصد دارید شرکت خود را از روش فرنچایز راه اندازی کنیدو پس از آن اقامت لهستان را دریافت کنید، موسسه یورو اقامت این امکان را برای شما فراهم کرده است. کافی است با مسئولان این موسسه تماس بگیرید و تمامی ابهام‌های خود را برطرف کنید. با یورو اقامت می‌توانید در سریع‌ترین زمان و با کمترین هزینه شرکت را ثبت و اقامت را بگیرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان   با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

ثبت شرکت اسلواکی از روش فرنچایز و مزایای آن

ثبت شرکت اسلواکی در حوزه‌های مختلفی انجام می‌شود. امروزه بازار داغ اسلواکی به کارآفرینان مختلف این اجازه و امکان را می‌دهد که کسب و کار خود را در این کشور راه اندازی کنند و از مزایای آن بهره‌مند شوند. همچنین کارآفرینان می‌توانند با ثبت شرکت اسلواکی برای اخذ اقامت اسلواکی اقدام کنند.

در این مطلب تصمیم داریم به مزایای ثبت شرکت اسلواکی از روش فرنچایز اشاره کنیم. اجازه دهید که تا مطلبمان شروع نشده، سوالی را مطرح کنیم. می‌دانید که فرنچایز چیست و به چه صورت انجام می‌شود؟ در صورتی که اطلاعاتی در این حوزه نداریم. می‌توانید روی لینک « ثبت شرکت اسلواکی از طریق روش فرنچایز» کلیک کنید و با یک نگاه کلی از چیستی و چگونگی فرنچایز مطلع شوید.

فرنچایز مزایایی دارد که در ادامه این مطلب به آن‌ها اشاره خواهد شد:

مزایای ثبت شرکت اسلواکی از روش فرنچایز

  • اولین مزیت ثبت شرکت اسلواکی از طریق روش فرنچایز، امکان اخذ اقامت اسلواکی است. درصد قابل توجهی از صاحبان کسب و کار به خاطر اقامت اسلواکی اقدام به راه اندازی کسب و کار در این کشور می‌کنند..
  • دومین مزیت فرنچایز این است که محصول یا خدمتی که به بازار عرضه می‌کنید، کاملاً شناخته‌شده و معروف است؛ به بیان بهتر هیچ احتیاجی به بازاریابی در سطوح گسترده ندارید. اگر بتوانید نماینده یک برند لاکچری و پرطرفدار بشوید از همان آغاز راه توسعه و پیشرفت برای شما هموار است.
  • مزیت بعدی این است که لازم نیست نگران خدمت‌رسانی به مشتریان باشید؛ زیرا احتمالاً شخص دیگری هم نمایندگی آن برند را دارد و اگر توان کاری شما برای پاسخ‌گویی به مشتریان کافی نباشید، به‌ راحتی می‌توانید از نمایندگی دیگری که در اسلواکی فعالیت می‌کند، کمک بگیرید.
  • در صورتی که محصول خاصی تولید می‌کنید، صاحب برند تمامی اطلاعات مربوط به تهیه و عرضه این محصول و حتی نحوه گفتگو با مشتریان را به شما خواهد آموخت.
  • ثبت شرکت اسلواکی از طریق فرنچایز این مزیت را دارد که در صورتی که بخواهید تحولی نوین در کسب و کار خود ایجاد کنید، صاحب برند معمولاً از این کار خوشحال می‌شود و از ایده شما استقبال می‌کند؛ زیرا هر چه فروش شما بیشتر شود، او نیز سود بیشتری می‌کند.

یک مقاله خوب بخوانید!

موسسه یورو اقامت، کشور اسلواکی را برای راه اندازی کسب و کارهای فرنچایزی مناسب می‌داند و به همین خاطر آن را به کارآفرینان توصیه می‌کند. در مقاله « ثبت شرکت اسلواکی از روش فرنچایز؛ چرا؟» به چند دلیل قانع‌کننده برای جذابیت اسلواکی اشاره شده است.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913