euroeghamat

euroeghamat

euroeghamat

euroeghamat

ایده های کسب و کار کوچک با کمترین سرمایه در لهستان

ایده های کسب و کار کوچک با کمترین سرمایه در لهستان

اقتصاد لهستان رو به رشد بوده و  با دیگر مراکز اقتصادی مهم اتحادیه اروپا در رقابت است. فرصت های بسیاری را در اختیار سرمایه گذاران خارجی قرار می دهد. در این کشور مناطق اقتصادی ویژه ای وجود دارند که بسیاری از تجارت ها در آن صورت می گیرد.

  • تجارت مواد غذایی

فست فود، رستوران و یا کافی شاپ به معنای یک کسب و کار خوب و واقعی خواهد بود. افرادی که قصد افتتاح یک رستوران بدون محدودیت را دارند نیاز به اخذ مجوز خاص و یا پروانه کسب دارند. ورشو یکی از بهترین شهرها به عنوان پایتخت لهستان می باشد و یک شهر توریستی می باشد. لذا افتتاح مراکز مواد غذایی به صورت بالقوه ای به معنای جذب مردم محلی و گردشگران نیز خواهد بود.

 

  • خدمات مشاوره
  • در این دسته قدرت برقراری ارتباطات و تبلیغات حرف اول را می زند. خدمات مشاوره جز مواردی می باشد که حداقل سرمایه را می خواهد و سرمایه شما تخصص شما خواهد بود. باید بدانید که خدمات و هزینه های راه اندازی کسب و کار مشاوره به نسبت دیگر مشاغل مشاوره ای کمتر خواهد بود چرا که افراد حسابدار قادر به راه اندازی کسب و کار بدون داشتن زمینه کاری در ابتدا خواهند بود.

 

فروشگاه مد

برای افراد خلاق و هنرمند، راه اندازی کسب و کار مد و لباس بهترین گزینه می تواند باشد. یک فروشگاه کوچک می تواند کالاهایی نظیر: تولیدات چرم، زیورالات، لباس های فصلی، لباس های شخصی و لباس های مناسب با سلیقه خریدار را در خود جای دهد. علاوه بر این لوازم جانبی و کیف چرم از دیگر گزینه های انتخابی برای شما خواهد بود.

فروشگاه آنلاین

کشور لهستان دارای یک اقتصاد مدرن است  کارآفرینان می توانند محصولات وسیعی را از طریق فروشگاه آنلاین به فروش برسانند. محصولات و خدمات موجود در آن بسیار خلاقانه می باشد . این درحالیست که این نوع کسب و کار هزینه های پایین تری را شامل می شود. بخاطر داشته باشید که امکان خرید اقلام از مغازه ای به مغازه دیگر از طریق آنلاین امکان پذیر خواهد بود.

را اندازی سوپر مارکت

راه اندازی یک سوپر مارکت کوچک و مشاغلی از این قبیل که در آن شما فروش نیاز روزمره افراد را انجام دهید جز ایده های زود بازده و مطمئن با کمترین میزان سرمایه می باشد.

شرکت euroeghamat به عنوان تنها نماینده شورای کسب و کار ورشو شما را در زمینه انتخاب بهترین کسب و کار متناسب با سرمایه شما راهنمایی می کند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فرصت های سرمایه گذاری در لهستان و چگونگی راه اندازی تجارت در این کشور و اطلاع از ایده کسب و کار کوچک در لهستان با شماره های زیر در ارتباط باشید.

شماره تماس:  02188783682-  09129158913

اقامت اروپا

 

 

ویژگی های ثبت شرکت در اروپا (آلمان)

ویژگی های ثبت شرکت در اروپا (آلمان)

هر فردی که قصد کارآفرینی وثبت شرکت در آلمان را دارد می تواند بدون دغدغه و با آسودگی خاطر برای ثبت شرکت در آلمان اقدام نماید. دلیل آن این است که ثبت شرکت در آلمان دارای هیچگونه محدودیتی نیست مهاجرت به آلمان همیشه پر طرفدار بوده است. روش تحصیل در آلمان نیز روشی است که همه ساله عده ی زیادی برای مهاجرت به آلمان از آن بهره می برند.

کشور آلمان با فرهنگ منحصر به فرد، تاریخی تاثیرگذار، سبک غذایی شگفت انگیز و معماری هنرمندانه خود، دیدنی های زیادی برای هر گردشگر خواهد داشت.

چند مورد از ویژگیهای ثبت شرکت در آلمان

  • اقتصاد مستحکم این کشور
  • پیشرو نیروی مالی
  •  سیاست های نوآوری و تغییر در جهت پیشرفت این کشور
  • بهره مندی از مزایای مالیاتی
  •  نیروی کار حرفه ای
  • زیر ساخت های پیشرفته این کشور
  •  زندگی و اقامت در یکی از بهترین کشور های اروپا
  • مالکیت ۱۰۰% شرکت
  •  امکان اخذ آسان ویزاِی آمریکا،کانادا، استرالیا و….
  • افتتاح حساب شرکتی و شخصی
  • استفاده از مارک تجاری (برند) اروپائی
  • قوانین تجاری و گمرکی آزاد در داخل اتحادیه اروپا
  • دسترسی به تمام نواحی اروپای شینگن برای مسافرت، تجارت و اقامت طولانی مدت
  • امکان درخواست اقامت دائم پس از ۳ سال
  • امکان درخواست پاسپورت آلمانی و دریافت حق شهروندی این کشور پس از اخذ اخذ اقامت دائم

آلمان دارای یک بازار اقتصادی اجتماعی با نیروی کار مجرب، موجودی سرمایه بزرگ، سطح پایین فساد، و سطح بالا از نوآوری است. آلمان بزرگ ترین اقتصاد ملی در اروپاست و هم چنین جزو چهار تولید کننده بزرگ در سال ۲۰۰۹ است.

تاسیس یک شرکت تجاری را در آلمان توسط اتباع خارجی بدون توجه به ملیت یا محل اقامت.امکانپذیر می باشد. در آلمان قوانین خاصی برای سرمایه گذاری وجود ندارد، هم چنین، کم ترین میزان سرمایه گذاری در آلمان برای موسسان خارجی شرکت ها نیاز می باشد که قصد شروع یک تجارت را در این کشور دارند.

سرمایه گذاران خارجی می توانند از میان فرم های قانونی متفاوت برای شروع تجارت در آلمان، یکی را انتخاب کنند. شرکت های ثبت شده هم می توانند برای تأسیس یک دفتر کاری در آلمان اقدام کنند.

ساختار اولیه ی همه فرم های شرکتی، در قانون تصریح شده است که قابل پیش بینی بودن و اطمینان قانونی را فراهم می کند. شرایط قانونی یکسانی برای سرمایه گذاران خارجی و بومی وجود دارد. کشور آلمان در اتحادیه اروپا قانون تعیین می‌کند و آلمان مدافع سیاسی و اقتصادی اتحادیه اروپا است.

خدمات گروه بین المللی ویزا 360 جهت ثبت شرکت در آلمان و اروپا

مشاوره در زمینه انتخاب نوع ثبت شرکت در آلمان بر اساس نیاز و هدف متقاضی

انجام کلیه امور حقوقی و ثبت شرکت در اروپا توسط وکلای رسمی موسسه

اخذ ویزای شش ماهه در 20 روز ابتدای پروسه برای تردد متقاضی و بازدید از کشور آلمان در طول پروسه (مرحله مقدماتی )

افتتاح حساب بانکی (حقوقی) تحت قوانین ثبت شرکت در اروپا

اخذ ویزا تایپ تجاری از سفارت آلمان واقع در تهران

انجام تمام امور دریافت اقامت ۱ ساله برای مدیرعامل و خانواده از طریق ثبت شرکت در آلمان

انواع شرکت در آلمان

شرکت GmbH ( مسئولیت محدود )

GMBH یک شرکت آلمانی با مسئولیت محدود و همچنین یک نوع بسیار معمول شرکت حقوقی در آلمان, اتریش,سوئیس و دیگر کشورهای آلمانی زبان اروپای مرکزی می باشد. این نوع شرکت آلمانی دارای ساختار ساده و طراحی شده برای شرکت های خصوصی می باشد و بهترین گزینه در بین انواع شرکت ها برای اتباع خارجی می باشد.

GmbH در واقع حروف اول عبارت Gesellschaft mit beschränkter Haftung است که به معنی شرکت با مسئولیت محدود است,در این نوع شرکت افراد عضو هیئت مدیره و مدیر عامل به عنوان عضو نهادی مسئول بدهی های شرکت نیستند(بدین معنا که در صورت بدهی شرکت اموال سهامداران توقیف نمی گردد). شرکت های GMBH به عنوان اشخاص حقوقی تحت قانون آلمان و اتریش شناخته می شوند.

سرمایه اولیه لازم برای تاسیس شرکت GmbH حداقل 25.000 یورو می باشد.

در این نوع از شرکت‌ها رسما باید دو شریک وجود داشته‌باشد (یک نفره هم امکان دارد) و ممکن است متعلق به یک شرکت سهامی‌عام باشد.

اقامت اروپا

شرایط اقامت خانوادگی در لهستان

شرایط پیوستن به خانواده در لهستان به همسر و فرزندان زیر سن قانونی محدود می شود.

اگر شما یک فرد خارجی هستید که در اقامت لهستان دارید، خانواده شما به راحتی با اخذ ویزای توریستی می توانند به

لهستان سفر کنند

اما اگر آن ها قصد دارند مدت زمان بیش تری را  در لهستان سپری کنند و یا اقامت لهستان را به صورت دائم اخذ کنند می توانند از حق پیوست به خانواده در لهستان استفاده نمایند.

اگرچه باید توجه داشته باشید که پیوست به خانواده شامل حال تمامی افراد خارجی نمی شوند.

برای آن که پروسه اخذ اقامت لهستان آغاز شود، فرد اصلی باید:

  • اجازه اقامت دائم و یا اقامت دائم اتحادیه اروپا را داشته باشد.
  • اقامت موقت برای حداقل 2 سال داشته باشد.
  • اقامت موقت به منظور اهداف تحقیقاتی داشته باشد
  • کارت آبی اتحادیه اروپا داشته باشد.

چنانچه یکی از موارد بالا برای شرایط شما صدق می کند، می توانید فرآیند پیوست به خانواده را شروع کنید و درخواست برای کارت اقامت لهستان به صورت موقت برای اعضای خانواده خود را دهید.این درخواست می تواند از جانب شما در اداره استان های لهستان به همان طریقی که برای کارت اقامت خود انجام دادی درخواست دهید.به محض آن که پاسخ درخواست شما مثبت بود، همسر و فرزاندان شما می توانند برای ویزا لهستان اقدام نمایند.اگر شما شهروندی لهستان را دارید نیز به صورت مشابه درخواست شما بررسی می شود.سخت ترین حالت مربوط به به شهروندی اتحادیه اروپا است.برای آن که پیوست به خانواده در این موارد صورت گیرد باید کارت اقامت طولانی مدت اتحادیه اروپا را دریافت نمایید.

اخذ اقامت اروپا

اقامت لهستان