euroeghamat

euroeghamat

euroeghamat

euroeghamat

بهترین صنایع برای ثبت شرکت لهستان

دولت لهستان این روزها با تمام توان خود می‌کوشد که کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بین المللی را به ثبت شرکت لهستان دعوت کند. یکی از راهکارهای این دولت برای افرایش کسب و کار، اعطای اقامت لهستان به افرادی است که فرآیند ثبت شرکت لهستان را به اتمام می‌رسانند. پویایی اقتصاد لهستان، منافع زیادی برای صاحبان کسب و کار در این کشور دارد و برخی از مشاغل را به درآمد خوبی رسانده است.

در این مطلب تصمیم داریم که به بهترین صنایع لهستان برای راه اندازی کسب و کار اشاره کنیم. این صنایع درآمد بسیار خوبی دارند و اقامت لهستان را برای شما تضمین می‌کنند؛ زیرا برای تمدید و دائمی کردن اقامت، باید نشان دهید که کسب و کار شما برای اقتصاد لهستان مفید و سودآور است.

کسب و کارهای آنلاین؛ یکی از بهترین زمینه‌ها برای ثبت شرکت لهستان

یکی از بهترین زمینه‌های کسب و کار در دنیای فعلی، کسب و کارهای آنلاین هستند. درآمدزایی در این زمینه به امکانات چندانی نیاز ندارد و با کمترین هزینه می‌توانید به درآمدهای چشمگیر و خیره‌کننده دست پیدا کنید.

سرمایه‌گذاران و کارآفرینان بسیاری از طریق راه اندازی فروشگاه‌های آنلاین اقدام به فروش تجهیزات و لوازم مختلف می‌کنند و درآمد بسیار خوبی کسب می‌کنند. ثبت شرکت لهستان و راه اندازی فروشگاه‌های آنلاین می‌تواند فواید زیادی به همراه داشته باشد.

برنامه نویسی و حوزه‌های مرتبط با فناوری اطلاعات (IT)

امروزه لهستان توجه زیادی به حوزه فناوری اطلاعات دارد و کارآفرینان و سرمایه‌گذارانی که وارد این حوزه می‌‎شوند، به بهترین شکل ممکن از طرف دولت حمایت می‌شوند. کشور لهستان برای این افراد، اقامت لهستان را به همراه وام‌های دولتی و تخفیف‌های مالیاتی در نظر گرفته است.

مد و پوشاک

ثبت شرکت لهستان در زمینه مد و پوشاک می‎‌تواند موارد زیر را شامل شود:

  • فروش
  • توزیع
  • صادرات و واردات
  • تولید
  • طراحی
  • مشاوره

هر کدام از موارد فوق می‌تواند زمینه خوبی برای رشد و توسعه در لهستان باشد. لهستان به حوزه مد و پوشاک اهمیت فوق‌العاده‌ای می‌دهد و در صورتی که بتوانید در این زمینه وارد شوید، احتمالاً با تلاش می‌توانید درآمد خوبی را برای خود رقم بزنید.

حوزه تولید

در مقاله «حوزه تولید؛ یکی از بهترین زمینه‌ها برای ثبت شرکت لهستان» به صورت کامل به این موضوع اشاره شده است و افراد فعال در زمنینه تولید می‌توانند با مطالعه این مقاله اطلاعات خوبی کسب کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین صنایع لهستان می‌توانید با شماره‌های موسسه یورو اقامت که در سایت قرار دارد، تماس بگیرید. یورو اقامت می‌تواند بهترین خدمات ممکن را در زمینه ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان به شما ارائه دهد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

حوزه تولید یکی از بهترین زمینه‌ها برای ثبت شرکت لهستان

در مقاله «بهترین صنایع برای ثبت شرکت لهستان» به چند مورد از بهترین زمینه‌ها برای ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان اشاره شد. در آن مقاله از حوزه تولید به عنوان یکی از بهترین و پردرآمدترین زمینه‌ها برای ثبت شرکت لهستان یاد شد. در این مقاله تصمیم داریم که حوزه تولید را با جزئیات و دقت بیشتری مورد نقد و بررسی قرار دهیم. در ادامه به زمینه‌های عالی تولیدی برای رسیدن به ثروت اشاره می‌شود:

حوزه ساخت و ساز و ساختمان

در بسیاری از کشورها، حوزه ساختمان واقعاً سودآور و درآمدزا است. برخی از کشورهای جهان سود این حوزه را 500 تا 1000 درصد ارزیابی می‌کنند. لهستان نیز از این ماجرا مستثنی نیست و ثبت شرکت لهستان در زمینه ساختمان یا حوزه‌های مرتبط با آن مانند مصالح ساختمانی می‌تواند درآمد سرشاری را نصیب کارآفرینان و سرمایه‌گذاران کند.

لوازم خانگی

برای اخذ اقامت لهستان به صورت دائم باید ثابت شود که کسب و کار شما برای اقتصاد این کشور سودآوری دارد. با ورود به حوزه لوازم خانگی می‌توانید درآمد خوبی برای خودتان و کشور لهستان خلق کنید. با تولید این تجهیزات یا قطرعات مرتبط با آن‌ها می‌توانید محصولات خود را به سراسر جهان صادر کنید و درآمد چشمگیری به دست بیاورید.

خودروسازی و صنایع وابسته

موسسه یورو اقامت سوابق بسیار خوبی در زمینه ثبت شرکت لهستان در زمینه خودروسازی و صنایع وابسته آن دارد. یکی از مزایای لهستان در این زمینه، موقعیت جغرافیایی آن است. قرار گرفتن در اروپا باعث می‌شود که بتوانید با بهترین شرکت‌های فعال در زمینه خودرو در ارتباط باشید و موارد لازم را از آن خریداری کنید یا به آن‌ها بفروشید. همچنین می‌توانید محصولات خود را به سراسر دنیا صادر کنید یا مواد اولیه را با قیمتی منطقی و مناسب وارد کنید.

صنعت هوانوردی

در حال حاضر صنعت هوانوردی، رشد و رونق خوبی در لهستان دارد و شرکت‌های بسیاری آماده راه اندازی کسب و کار خود در این زمینه هستند. برخی دیگر چند سال قبل فرآیند ثبت شرکت لهستان را به اتمام رسانده‌اند و مشغول تولید هستند.

نیروی انسانی کارآمد برای ثبت شرکت لهستان

یکی از دغدغه‌های اصلی کارآفرینان در لهستان، موضوع نیروی انسانی کارآمد است. در مقاله «ثبت شرکت لهستان با تکیه بر نیروی انسانی ماهر در این کشور» به صورت کامل این موضوع شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه اندازی کسب و کار در لهستان و زمینه مناسب برای خود، با شماره‌هایی که در سایت قرار دارد تماس بگیرید. مشاوران یورو اقامت می‌توانند با تکیه بر تجربه خود، موارد لازم را با شما در میان بگذارند.

 

 

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

ثبت شرکت لهستان با تکیه بر نیروی انسانی ماهر در این کشور

ثبت شرکت لهستان به یکی از جذاب‌ترین و متداول‌ترین مباحث روز کارآفرینی جهان تبدیل شده است. افرادی که تصمیم دارند اقامت لهستان را بگیرند، با ورود به حوزه ثبت شرکت لهستان می‌توانند به راحتی اقامت این کشور را دریافت کنند. یکی از مهم‌ترین مسائل برای کارآفرینی، جذب نیروی کار است. نیروی انسانی می‌تواند کسب و کار شما را با تکیه بر دانش و تجربه خود رشد و توسعه دهد.

در این مطلب تصمیم داریم به وضعیت نیروی انسانی ماهر در لهستان اشاره کنیم. در مقاله «حوزه تولید؛ یکی از بهترین زمینه‌ها برای ثبت شرکت لهستان» به صورت کامل به حوزه‌های سودآور در لهستان اشاره شد ولی شرط اصلی رسیدن به سود در این زمینه‌ها، برخورداری از نیروی انسانی ماهر، کاردان و متخصص است.

وجود بهترین موسسات آموزشی در لهستان

کشور لهستان یکی از بهترین کشورهای اروپا از نظر وضعیت آموزشی است. این کشور دارای موسسات آموزشی نمونه و به‌روز است که دانش را به بهترین شکل ممکن به دانشجویان خود آموزش می‌دهد. همچنین موسسات مختلف مهارت‌آموزی در این کشور وجود دارد که امکان رشد و ارتقای سطح علمی و عملی کارآموزان خود را فراهم می‌کنند.

ثبت شرکت لهستان در زمینه‌های مختلف با استفاده از نیروهای متخصص و کاردان لهستانی امکان‌پذیر است.

سطح زبان انگلیسی در بین متخصصان قابل قبول است

اقامت لهستان می‌تواند برای شما آسان باشد؛ زیرا از یک سو نیروی انسانی متخصص و تحصیل‌کرده از نظر تسلط به زبان انگلیسی در این کشور وضعیت خوبی دارند و به راحتی می‌توانید با آن‌ها صحبت کنید و کارهای لازم را از آن‌ها بخواهید و از سوی دیگر در این کشور زبان انگلیسی در بین جوانان و میان‌سالان رواج دارد و می‌توانید با زبان انگلیسی در بخش‌های مختلف جامعه حضور پیدا کنید.

وضعیت حقوق و مزایای کارکنان پس از ثبت شرکت لهستان

یکی از مزایای ثبت شرکت لهستان، مناسب بودن وضعیت حقوق و مزایای کارمندان در لهستان است. قیمت‌ها در این کشور نسبت به سایر نقاط اروپا پایین است و وضعیت حقوق کارمندان این کشور راضی‌کننده است و به همین خاطر هم کارآفرینان از پایین بودن حقوق کارمندان راضی هستند و هم کارمندان از تناسب حقوق با قیمت مواد غذایی، پوشاک، مسکن و غیره رضایت دارند.

اقامت لهستان و ثبت شرکت در این کشور با یورو اقامت

سیاست دولت لهستان، حمایت کامل از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران خارجی است. موسسه یورو  اقامت چندین سال است که به کارآفرینان و سرمایه‌گذاران کمک می‌کند که بتوانند به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن، شرکت خود را راه اندازی کنند، نیروی انسانی بگیرند و سرمایه خود را در این کشور چند برابر کنند. همچنین یورو اقامت می‌تواند با کمترین هزینه، اقامت لهستان را برای شما بگیرد و شما را یک گام به آرزوهایتان نزدیک کند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

ثبت شرکت لهستان امتیازهایی که هیچ‌گاه فراموش نخواهید کرد

لهستان یکی از بهترین کشورهای اروپایی در زمینه کارآفرینی محسوب می‌شود. اصلاحات سیاسی و اقتصادی این کشور باعث شده است که ثبت شرکت لهستان و اخذ اقامت لهستان توسط کارآفرینان و سرمایه‌گذاران روز به روز بیشتر شود. لهستان مزایایی به کارآفرینان ارائه می‌دهد تا بتواند سرمایه بیشتری را به کشور خود جذب کند و رشد و توسعه اقتصادی خود را به شکلی روزافزون افزایش دهد.

در این مطلب تصمیم داریم به برخی از مزایا و امتیازهایی اشاره کنیم که دولت لهستان برای کارآفرینان و متقاضیان ثبت شرکت لهستان در نظر گرفته است. همان‌طور که می‌دانید، اقامت لهستان به صورت موقت یکی از مهم‌ترین مزایای دولت این کشور است. در مقاله «شرایط اخذ اقامت لهستان به صورت دائم از طریق ثبت شرکت» بیان شد که این اقامت 5 سال موقت و پس از آن در صورت داشتن شرایط لازم، دائمی می‌شود.

پس از اقامت لهستان، هیچ لزومی به ماندن در لهستان نیست

یکی از مهم‌ترین مزایای اقامت لهستان برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران این است که پس از ثبت شرکت لهستان هیچ لزومی به ماندن و زندگی در لهستان برای آن‌ها وجود ندارد. می‌توانید در هر کدام از کشورهای حوزه شنگن که تمایل دارید، زندگی کنید.

در صورتی که اقامت شما موقت است، نگران دائمی کردن آن نباشید. هنگام دائمی کردم اقامت کافی است 2 سال از 5 سال اقامت موقت را در حوزه شنگن سپری کرده باشید.

امکان کار و افتتاح حساب در کلیه کشورهای اتحادیه اروپا

وقتی فردی بتواند مسیر ثبت شرکت لهستان را با موفقیت طی کند، از این امتیاز برخوردار می‌شود که بتواند در تمامی کشورهای اتحادیه اروپا حساب باز کند و فعالیت‌های اقتصادی و تجاری انجام دهد.

امکان گرفتن پاسپورت از طریق ثبت شرکت لهستان

وقتی فردی کسب و کار خود را در لهستان راه اندازی کند و اقامت دائم این کشور را بگیرد، می‌‎تواند پاسپورت این کشور را نیز دریافت کند. پاسپورت این کشور یکی از معتبرترین پاسپورت‌های بین المللی است و در زمان نگارش این مقاله رتبه لهستان از نظر اعتبار پاسپورت در سطح جهانی، 6 است.

در واقع با گرفتن پاسپورت این کشور می‌توانید تمامی محدودیت‌های بین‌المللی را کنار بزنید و به کشورهای مورد علاقه و دلخواه خود سفر کنید.

منزل‌های شیک و ارزان در لهستان

یکی از مزایای ثبت شرکت لهستان و اخذ اقامت این کشور، مزل‌های شیکی است که در این کشور وجود دارد. به دلیل فراوان بودن این منزل‌ها در لهستان می‌توانید با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه این منازل را اجاره کنید و از زندگی در این کشور نهایت لذت را ببرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ثبت شرکت و اخذ اقامت کشور لهستان، کافی است با شماره تلفن‌های موجود در سایت تماس حاصل نمایید و تمامی نکات مد نظر خود را از مشاوران یورو اقامت بپرسید. این مشاوران می‌توانند بهترین راهنمایی‌های ممکن را در اختیار شما قرار دهند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برای ثبت شرکت لهستان باید به چه ارگان‌هایی مراجعه کرد؟

هر کاری که بخواهد به صورت رسمی انجام شود، نیاز به مراجعه به یکی از سری از سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی دارد. ثبت شرکت لهستان نیز از این موضوع مستثنی نیست. وقتی فرد بخواهد شرکت خود را در کشور لهستان راه اندازی کند و سپس برای اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت اقدام کند باید یک سری از مراحل و فرآیندهای اداری را پشت سر بگذارد.

در این مقاله تلاش شده است که اسامی مراجعی که باید برای ثبت شرکت لهستان به آن‌ها مراجعه کنید، به صورت کامل آورده شود. البته در پایان این مطلب یک خبر جالب و خوشحال‌کننده برای شما وجود دارد.

اولین مرحله: اقدام برای ثبت نام جهت امور مالیاتی

ابتدا باید در اداره مالیات لهستان، نام خود را جهت آمادگی برای مالیات بر درآمد شرکت، مالیات بر ارزش افزوده و تمامی انواع مالیات‌های لازم ثبت نام کنید. با این کار اعلام می‌کنید که آماده پرداخت هر نوع مالیات هستید. قبل از ثبت شرکت لهستان، یکی از مهم‌‎ترین مراحل همین مرحله امور مالیاتی است.

ثبت شرکت لهستان در دادگاه ملی

در مرحله بعدی، باید به دادگاه ملی لهستان مراجعه کنید و ثبت شرکت لهستان را در آن انجام دهید. برای اخذ اقامت لهستان، حتماً باید این مرحله طی شده باشد.

ثبت شرکت لهستان در دفتر بیمه اجتماعی

این گام برای استفاده از خدمات بیمه اجتماعی، بیمه کردن شرکت و نیروهای کاری آن الزامی است. در صورتی که این مرحله انجام شود، مسئله جذب نیروی کاری تسهیل خواهد شد.

سازمان بازرسی بهداشت ملی لهستان

برای ثبت شرکت لهستان، اخذ گواهی‌های بهداشتی لازم است. سازمان بازرسی بهداشت ملی این کشور برای ارائه تأییدیه از شرکت و محل کار شما بازدید می‌کند، اصلاحات لازم را به شما ارائه می‌دهد و در صورت رفع اصلاحات تأییدیه مربوط را به شما ارائه می‌دهد.

سازمان بازرسی ملی کار

در این سازمان، نام شرکت شما به عنوان یک شرکت رسمی ثبت می‌شود و تمامی امور لازم در این سازمان انجام می‌شود.

اخذ شماره شناسایی ملی

در این مرحله برای ثبت شرکت لهستان به صورت رسمی، یک شماره شناسایی ملی برای شرکت شما در نظر گرفته می‌شود و تمامی کارهای شرکت شما با این شماره انجام می‌گیرد.

خبر خوشحال‌کننده: یورو  اقامت، کار را خیلی آسان کرده است

در صورتی که قصد ثبت شرکت در کشور لهستان را دارید و می‌خواهید اقامت لهستان را از این طریق دریافت کنید. از طرفی تمایل به پیگیری موارد اداری و سختی‌های آن ندارید، کافی است با شماره‌هایی که در سایت قرار گرفته است، تماس بگیرید و با مشاوران یورو اقامت در مورد شیوه پیشبرد کار مشورت کنید. متخصصان این موسسه می‌توانند شرکت شما را بدون حضور خودتان در مراحل اداری، در سریع‌ترین زمان، به ساده‌ترین شیوه و با مناسب‌ترین هزین ممکن ثبت کنند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913