در صورتی که قصد دارید وارد فرآیند ثبت شرکت عمان شوید و کسب و کاری قدرتمند و پردرآمد در این کشور ایجاد کنید، باید طبیعتاً زمانی را برای پشت سر گذاشتن فرآیندهای اداری اختصاص دهید و پس از آن نیز برای اخذ اقامت عمان اقدام کنید.
در این مطلب قصد داریم به مدت زمانی که باید برای ثبت شرکت عمان صرف کنید، بپردازیم.
اولین مرحلهای که باید برای ثبت شرکت عمان روی آن وقت بگذارید، نوشتن طرح کسب و کار است. در این طرح تکلیف خودتان و دولت عمان را مشخص میکنید و به این دولت اعلام که هدف نهایی شما از کسب و کاری که قصد دارید ایجاد کنید، چیست و میخواهید به کجا برسید.
منابع مالی، روش انجام کار، پشتیبانیهای لازم، تعداد منابع انسانی و غیره در این طرح کسب و کار یا بیزینس پلن مشخص میشود. ارائه بیزینس پلن برای اخذ اقامت عمان از طریق ثبت شرکت نیز لازم و ضروری است. این مرحله بسته به سرعت شما در نوشتن و گرفتن مشاوره از افراد متخصص دارد. مشاوران و متخصصان یورو اقامت میتوانند به شما کمک کنند که در سریعترین زمان ممکن این مرحله را پشت سر بگذارید.
مرحله دوم این است که باید مبلغی را در یکی از بانکهای عمان سپردهگذاری کنید. این مرحله بیش از یک روز از شما وقت نمیگیرد. در صورتی که امور خود را به یورو اقامت بسپارید، هیچ نیازی نیست که نگران این مرحله باشید؛ زیرا متخصصان یورو اقامت معمولاً این مرحله را در کمتر از چند ساعت برای شما پشت سر میگذارند.
برای افتتاح حساب بانکی در عمان باید گذرنامه، بیزینس پلن تأییدشده، اساسنامه و غیره را همراه داشته باشید. پس از ثبت شرکت عمان نیز باید مدارک مربوط به ثبت را همراه داشته باشید.
این گام که در واقع مهمترین گامی است که باید پشت سر بگذارید، به هفت روز زمان نیاز دارد. پس از گذشت هفت روز و اتمام این هفت روز باید به اداره مالیات این کشور بروید و کسب و کار خود را برای انجام مراحل مالیاتی در این اداره به ثبت برسانید. اداره مالیات نیز یک روز زمان میخواهد. پس از آن باید کارمندان خود را به تأمین اجتماعی معرفی کنید که این مرحله نیز به یک روز زمان نیاز دارد.
موسسه یورو اقامت با برخورداری از متخصصان ثبت شرکت و اخذ اقامت عمان میتواند این مراحل را در سریعترین زمان و با کمترین هزینه ممکن برای شما به اتمام برساند.
برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت عمان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)
شماره واتساپ اروپا : 09129158913
یکی از مناطق آزاد تجاری پرطرفدار و عالی برای متقاضیان ثبت شرکت عمان، دوقوم نام دارد. منطقه آزاد تجاری دوقوم این امکان را برای کارآفرین یا سرمایهگذار فراهم میکند که بتواند مالکیت کامل و صد در صدی شرکت خود را داشته باشد و از سوی دیگر امکان اخذ اقامت عمان از طریق ثبت شرکت را برای او فراهم میکند.
در این مطلب قصد داریم به چگونگی و هزینههای لازم برای ثبت شرکت عمان در منطقه آزاد تجاری دوقوم بپردازیم تا کارآفرینان و سرمایهگذاران بتواند با دیدی بازتر وارد این مسیر شوند.
یکی از مزایای مهم و اساسی این منطقه آزاد، معاف شدن کارآفرین از پرداخت مالیات است. همچنین نیازی به پرداخت هیچگونه عوارض برای ورود کالا نیست. شاید این موضوع یکی از مهمترین مواردی است که یک سرمایهگذاران برای ثبت شرکت در یک کشور به ان اهمیت میدهد.
باید زمینی به مساحت حداقل 1250 و حداکثر 1500 متر مربع بگیرید و در آن شروع به ساخت و ساز کنید. باید ظرف مدت یک سال ساخت و ساز در این زمین را آغاز کنید. تمدید اقامت عمان از طریق ثبت شرکت به میزان پیشرفت فیزیکی شما در ساخت و ساز بستگی دارد.
ابتدا مدت زمان اقامت شما در این کشور به صورت یک ساله خواهد بود و اگر بتوانید پیشرفت ساخت و ساز خود را به دولت عمان ثابت کنید، اقامت شما به صورت دو ساله تمدید میشود.
برای اینکه بتوانید شرکت خود را در منطقه آزاد دوقوم ثبت کنید، لازم است پیش از هر چیز فردی صبور باشید؛ زیرا راه اندازی کسب و کار در این منطقه حدود سه ماه طول میکشد.
شمارههای تماس موسسه یورو اقامت با هدف ارائه اطلاعات کامل به مخاطبان و متقاضایان ثبت شرکت عمان طراحی شده است. در صورتی که سوالی دارید، کافی است تماس بگیرید و از مشاورههای رایگان مشاوران ما استفاده کنید. شایان ذکر است که متخصصان یورو اقامت آماده ثبت هرگونه شرکت و اخذ اقامت عمان برای شما هستند.
برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت عمان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)
شماره واتساپ اروپا : 09129158913
یکی از بهترین و پرطرفدارترین مناطق آزاد تجاری در کشور عمان دوقوم نام دارد که کارآفرینان و سرمایهگذاران زیادی را از سراسر دنیا به سمت خود جلب و جذب کرده است. در مقاله «شرایط ثبت شرکت عمان در منطقه آزاد تجاری دوقوم» به بیان اطلاعاتی در خصوص این منطقه آزاد پرداختیم. پس از ثبت شرکت در این منطقه، میتواند اقامت عمان را نیز از این طریق دریافت کنید.
در این مقاله تصمیم داریم به مدارک لازم جهت ثبت شرکت عمان در منطقه آزاد تجاری دوقوم اشاره کنیم.
در صورتی که قصد دارید وارد فرآیند ثبت شرکت عمان شوید، اولین گام این است که تقاضانامه را پر کنید و اسناد و مدارک لازم را تکمیل نمایید. این مرحله یکی از سادهترین مراحلی است که برای راه اندازی کسب و کار خود در عمان باید پشت سر بگذارید.
مرحله دوم، نوشتن بیزینس پلن یا طرح کسب و کار است. در این مرحله باید یک طرح کسب و کار یا بیزینس پلن در یکی از زمینههای زیر تهیه کنید:
در بیزینس پلن خود باید به تمامی جنبههای کسب و کار خود بپردازید و تکلیف خود را با دولت عمان مشخص کنید. این گام یکی از مهمترین مراحلی است که برای ثبت شرکت عمان باید پشت سر بگذارید. شایان ذکر است که برای اخذ اقامت عمان نیز ممکن است به این مدرک احتیاج داشته باشید. مشاوران و متخصصان یورو اقامت میتوانند در نوشتن این سند به شما کمک کنند. پس جای هیچ نگرانی نیست.
باید اصل گذرنامه را به همراه کپی آن جهت انطباق و همچنین چهار قطعه عکس به مرجع ذی صلاح ارائه دهید.
در صورتی که بخواهید شرکت خود را در منطقه آزاد تجاری دوقوم ثبت کنید، لازم است دست کم 20000 ریال عمان در یکی از بانکهای این کشور سرمایهگذاری کنید. جهت اخذ اقامت عمان نیز به این مدرک احتیاج خواهید داشت.
موسسه یورو اقامت با برخورداری از مشاوران و متخصصان خبره و کاربلد کار را برای کارآفرینان و متقاضیان ثبت شرکت عمان آسان کرده است. کافی است به این موسسه وکالت محضری بدهید و وکالت ثبت شرکت خود را به این موسسه باتجربه بسپارید تا در سریعترین زمان و با کمترین هزینه ممکن شرکت را برای شما ثبت و اقامت این کشور را برای شما دریافت کند.
برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت عمان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)
شماره واتساپ اروپا : 09129158913
در صورتی قصد ثبت شرکت اسلواکی دارید و میخواهید پس از این کار وارد فرآیند اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت شوید، مسلماً به یک سری مدارک و اسناد نیاز دارید که باید این مدارک و اسناد را به سازمانهای ذیصلاح تحویل دهید.
در این مطلب قصد داریم مدارک لازم جهت اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت را بیان کنیم.
در صورتی که قصد دارید وارد فرآیند ثبت شرکت اسلواکی شوید، توصیه میشود که ابتدا گذرنامه خود را چک کنید که اعتبار لازم برای ورود به اسلواکی و اخذ اقامت این کشور را داشته باشد. البته مشاوران ما در موسسه یورو اقامت این مطلب را به صورت دقیق و کامل برای شما توضیح خواهند داد.
متخصصان بر این باور هستند که در صورتی که قصد اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت را دارید، باید پاسپورت شما حداقل 18 ماه اعتبار داشته باشد.
در صورتی که قصد دارید تأییدیه حساب بانکی خود را در ایران دریافت کنید و به مراجع مربوطه تحویل دهید، باید حداقل 3000 یورو در آن پول داشته باشید. این شرایط برای مواقعی است که شما فقط یک نفر هستید و میخواهید اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت را بگیرید. در صورتی که تعداد نفرات بیشتری هستید، باید به ازای هر نفر از شما 3000 یورو در حساب بانکی موجودی داشته باشید.
برای اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت، باید گردش سه ماه آخر حساب بانکی شما نشان دهد که میانگین گردش مالی شما حداقل 600 یورو در ماه بوده است.
بسیاری از افرادی که سوال در مورد ثبت شرکت اسلواکی و اخذ اقامت این کشور از روشهای مختلف سوال دارند، معمولاً با واحد مشاوران یورو اقامت که شماره آنها در سایت قرار دارد، تماس میگیرند و با مشاوران ما در این زمینه صحبت و ابهامات خود را برطرف میکنند.
در صورتی که شما نیز جزو افرادی هستید که در این زمینه پرسشی دارید، کافی تماس بگیرید و تمام سوالات خود را به صورت کاملاً رایگان مطرح و پاسخ خود را دریافت کنید. یورو اقامت میتواند اقامت کشور اسلواکی را در سریعترین زمان و با کمترین هزینه ممکن دریافت کند. این موسسه در هر شرایطی برای شما راهگشا خواهد بود.
برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)
شماره واتساپ اروپا : 09129158913
یکی از سوالات و در واقع نگرانیهای افرادی که اقامت اسلواکی را از روشهای مختلف از جمله ثبت شرکت اسلواکی دریافت میکنند، این است که چگونه و با چه شرایطی میتوانند اقامت خود را تمدید و در نهایت آن را به اقامت دائم تبدیل کنند. در این مطلب قصد داریم به بیان توضیحاتی در این رابطه بپردازیم تا کاربران بتوانند با دید بازتری جهت اخذاقامت اسلواکی اقدام کنند.
یکی از مسائل مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که اقامت اسلواکی یا هیچ کشور دیگر در حوزه شنگن از همان ابتدا دائمی نیست و در هیچ شرایطی امکان اخذ اقامت دائم از همان آغاز وجود ندارد. باید هر سال و به مدت 5 سال، اقامت خود را تمدید کنید تا در پایان پنج سال در صورت داشتن شرایط لازم بتوانید اقامت اسلواکی را به صورت دائم دریافت کنید.
در صورتی که شرایط فوق را داشته باشید، اقامت شما پس از گذشت پنج سال به اقامت دائم تبدیل میشود.
یکی از سادهترین و مقرون به صرفهترین روشهای موجود برای ثبت شرکت اسلواکی و اخذ اقامت این کشور آن است که با یکی از باسابقهترین و پرافتخارترین شرکتها در حوزه ثبت شرکت و اقامت همکاری کنید و تمام امور را به این موسسه بسپارید و با خاطری آسوده از حضور خود در اسلواکی لذت ببرید. مقالات مختلفی برای راهنمایی شما در زمینه اقامت منتشر شده است. به طور مثال میتوانید مقاله «مدارک لازم جهت اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت» را مطالعه فرمایید.
همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر و رسیدن به پاسخ سوالات میتوانید با شمارههای این موسسه که در سایت یورو اقامت قرار داده شده است، تماس بگیرید و از مشاوره رایگان این موسسه بهرهمند شوید.
برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)
شماره واتساپ اروپا : 09129158913